بایگانی آذر ۱۳۹۳ :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

۲۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

امام حسن مجتبی علیه السلام در شب نیمه رمضان سال سوم هجری در مدینه چشم به جهان گشود و حدود هفت سال از دوران زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم را درک کرد و پس از آن حضرت حدود سی سال با پدر بزرگوارشان علی بن ابی طالب علیه السلام ملازمت داشت. 

۱ نظر ۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۵
کـــمیل

نرم افزار " امام حسن مجتبی علیه السلام (حق الحقیق) " که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگینامه ، اخلاق و فضائل ، سخنان ، داستان ها ، حکایات و ... حضرت امام حسن (ع) می باشد

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۴
کـــمیل

آیا از اتفاقات پیش از ظهور امام زمان (عج) اطلاع دارید؟

آیا نشانه های ظهور امام زمان (عج) را میدانید؟

آیا میدانید سفیانی کیست و چه میکند؟

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۳
کـــمیل

عامه (اهل سنت) می گویند: ما اهل سنتیم و اهل جماعت، اهل سنتیم به علت آنکه از اصحاب رسول خدا پیروی کردیم و آنها را گرامی و محترم شمردیم و حکم آنها را لازم الاجرا دانستیم.

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۲
کـــمیل

شب یلدا تحریم...

 این صدای نفس شیعه اثنی  عشری است 

به چه معنا شادی؟

به چه معنا خنده؟

 عمرام صرف شده. پای یک مشت خراف .....

پای یک مشت جفنگ...

۳ نظر ۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۲
کـــمیل

عمامه: عمامه پارچه ای نازک به پهنای تقریبا یک متر و طول پنج تا هشت متر است ، معمولا جنس آن از پنبه است از این رو بسیار سبک است . عمامه در دو رنگ متداول است: عمامه سیاه ویژه سادات است و عمامه سفید را غیر سیدها بر سر میگذارند. 

۰ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۵
کـــمیل

والدین در کاستن اثرات مخرب تهاجم فرهنگى ناشی ازماهواره ها ،اینترنت و…نقش بسیار مهمی را می توانندایفا کنند.
زیرا روابط خانوادگى زیربناى اصلاحات دیگر است، به گونه اى که بدون آن، اصلاحات دیگر (در سطح کلان) امکان ندارد.

۱ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۴
کـــمیل

آیت‌الله بهجت می‌گوید: امام زمان(عج) پس از ظهور، خود را به واسطه امام حسین(ع) به همه عالم معرفی می‌کند، بنابراین در آن زمان باید همه مردم عالم، حسین(ع) را شناخته باشند و پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای این کار است.

۰ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۳
کـــمیل

سفیانی مردی سرخ رنگ، بور، چشم آبی، پیشانی پهن و چهار شانه است و صورتی خشن دارد و اثر آبله بر صورتش مشهود است. نقطه سفیدی در چشمش هست

۰ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۲
کـــمیل

منتخب ادعیه و مناجات با نوای حاج محمود کریمی(دعای کمیل،دعای ندبه،زیارت عاشورا,زیارت آل یاسین و ....) با لینک مستقیم میتوانید از پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران313 دریافت نمایید.

۰ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۰
کـــمیل