بایگانی آذر ۱۳۹۲ :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

۳۶ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

مرحوم آیت الله سید محمدباقر مجتهد سیستانی (ره) پدر آیت الله سید علی سیستانی تصمیم می گیرد برای تشرّف به محضر امام زمان (عج) چهل جمعه در مساجد شهر مشهد زیارت عاشورا بخواند. در یکی از جمعه های آخر، نوری را از خانه ای نزدیک به مسجد مشاهده می کند. به سوی خانه می رود می بیند حضرت ولی عصر امام زمان (ع) در یکی از اتاق های آن خانه تشریف دارند و در میان اتاق جنازه ای قرار دارد که پارچه ای سفید روی آن کشیده شده است. ایشان می گوید هنگامی که وارد شدن اشک می ریختم سلام کردم، حضرت به من فرمود: «چرا اینگونه به دنبال من می گردی و این رنج ها را متحمّل می شوی؟! مثل این باشید- اشاره به آن جنازه کردند- تا من بدنبال شما بیایم!»

بعد فرمودند: «این بانویی است که در دوره کشف حجاب- در زمان رضا خان پهلوی- هفت سال از خانه بیرون نیامد تا چشم نامحرم به او نیفتد.»

۱ نظر ۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۴:۲۰
کـــمیل

این روزها ، در کوچه و بازار ، حتما چشمتان به جوانانی افتاده که بویی از مردانگی نبرده اند .

جوانانی که صورتشان گل انداخته ، ابرویشان نازکتر از دختران شده ، موهایشان را به قول خودشان خروسی کرده اند ، شلوارشان پاره پاره است و تیشرتی به تن دارند که اگر آن را هم نپوشند ، هیچ فرقی نمی کند .

حتما دخترانی را دیده اید ، که دیگر مانتو برایشان مفهومی ندارد ، مانند پسرها با پیراهن و شلوار جین بیرون می آیند و انبوهی از لوازم آرایشی را روی خود پیاده کرده اند .

حرف حق خیرخواهان را نصیحت می پندارند و به آن گوش نمی سپارند. گویی چیزی چشم و گوششان را بسته  و محو نقطه ای کرده است! …

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۷
کـــمیل

حرف لر:وبلاگ"پایگاه اینترنتی سربداران "را به عنوان وبلاگ برترآذرماه 92 قراداده است...که در اینجا مصاحبه ای با نویسنده  وبلاگ "پایگاه اینترنتی سربداران " انجام دادیم که تقدیم می کنیم....

سربداران

  پایگاه اینترنتی سربداران 

لطفا خودتون را معرفی کنید؟

به نام خداوند بخشنده و مهربان  اینجانب علیرضا مقدسی متولد سال بهمن ماه 1372 از شهرستان بروجرد استان لرستان 

  به چه دلیل نام وبلاگ خود را «سربداران» انتخاب کرده اید؟

سربداران نام جنبشی از شیعیان ایران در هشتم هجری بود و به دست شیخ خلیفه مازندارنی تشکیل شده و یکی از اهداف انها مقابله با مغول ها بود.

 بنده هم خواستم این جنبش رو  از نوع تشکیل بدم و در جامعه مجازی با دشمن مقابله کنم 

 از چه زمانی وبلاگ نویسی را شروع کردید و چگونه با اینترنت و فضای مجازی آشنا شدید؟

من حدودا از سال 90  وبلاگ نویسی رو شروع کردم البته در وبلاگ مهدویت اول کارم میکردم بنام یوسف زهرا ،اما در حال حاضر با کمک دوستان و راهنمایی یکی از دوستام به نام محمد رضا جوادی محب تونستم در سال فروردین 92 در وب سربداران شروع به کار کنم و کمتر از یک سال این وبلاگ رو در وب های نوبت شما و حرف لر به عنوان برترین وبلاگ معرفی کنند

   چه میزان وقت در روز برای وبلاگ اختصاص می دهید؟

من حدودا بیش از چهار ساعت رو وب اختصاص دادم

۰ نظر ۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۶
کـــمیل

سربداران

لطفا خودتون را معرفی کنید؟

 بسم الله الرحمن الرحیم علیرضا مقدسی متولد سال بهمن ماه 1372 از شهرستان بروجرد استان لرستان 

  به چه دلیل نام وبلاگ خود را «سربداران» انتخاب کرده اید؟

سربداران نام جنبشی از شیعیان ایران در هشتم هجری بود و به دست شیخ خلیفه مازندارنی تشکیل شده و یکی از اهداف انها مقابله با مغول ها بود.

 بنده هم خواستم این جنبش رو  از نوع تشکیل بدم و در جامعه مجازی با دشمن مقابله کنم 

 از چه زمانی وبلاگ نویسی را شروع کردید و چگونه با اینترنت و فضای مجازی آشنا شدید؟

من حدودا از سال 90  وبلاگ نویسی رو شروع کردم البته در وبلاگ مهدویت اول کارم میکردم بنام یوسف زهرا ،اما در حال حاضر با کمک دوستان و راهنمایی یکی از دوستام به نام محمد رضا جوادی محب تونستم در سال فروردین 92 در وب سربداران شروع به کار کنم و کمتر از یک سال این وبلاگ رو در وب های نوبت شما و حرف لر به عنوان برترین وبلاگ معرفی کنند

   چه میزان وقت در روز برای وبلاگ اختصاص می دهید؟

من حدودا بیش از چهار ساعت رو وب اختصاص دادم

۲ نظر ۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۴:۳۷
کـــمیل

مفاد حدیث در بردارنده ی نکات مهم ذیل است:

1. امامت که از باورها بنیادین و مسلّمات تشیع است از بعد از رسول اکرم ـ صلّی الله علیه و آله ـ ، به عنوان مفسِّر و مبیِّن و مۆیِّد قرآن همواره در کنار این کتاب آسمانی قرار گرفته و با عنایت به عصمت امامت، و لزوم تبیین و تفسیر احکام قرآن، هیچ گاه از قرآن جدا نگشته است تا به حدی که امامت را قرآن ناطق نامیده‎اند.

2. همراهی و همگامی عترت با قرآن فقط در تفسیر و تبیین آن نیست بلکه با توجه به نصوص بین قرآن و عترت مساوات و موازنه برقرار شده است بدین سان که این دو در تبیین احکام، برپایی قسط و عدالت در میان مردم، سازندگی‎های معنوی و اخلاقی و دیگر امور با هم مشارکت دارند و همان گونه که قرآن میزان القسط[2]، موعظه[3]، عظیم[4]، منار حکمت[5]، شفیع[6]، نور[7]، عزیز[8] و ریسمان محکم[9] است، اهل بیت نیز چنین می‎باشند.

بنابراین با عنایت به موازنه و مساوات عترت با قرآن، در صورت عدم بیان امور فوق توسط قرآن و یا صریح نبودن بیان قرآن، این مهم بر عهده ی اهل بیت است.

3. با عنایت به آن که در حدیث آمده است که: قرآن و عترت هیچ گاه از هم جدا نخواهند گشت، زمان حاضر هم، حوزه ی وجودی، دوازدهمین امام از رهبران معصوم ـ امام مهدی (عج) ـ می‎باشد. و آن حضرت هم، همراه و همگام با قرآن و در کنار قرآن است.

4. مراد از عترت، فقط وجود اهل بیت نیست، بلکه شامل قول، فعل، تقریرهای بجای مانده از ائمه معصومین هم می‎باشد. که اگرچه در زمان‎ های قبل بیان شده‎اند ولی همواره در کنار قرآن، به عنوان مفسّر و مبیّن آن می‎باشند.

۵ نظر ۲۹ آذر ۹۲ ، ۰۱:۲۹
کـــمیل

استاد قرائتی:

هرچه هوا سردتر شد، لباست را ضخیم تر میکنی تا سرما به تو نفوذ نکند؛

هرچه جامعه ات فاسدتر شد، تو لباس تقوایت را ضخیم تر کن تا به تو نفوذ نکند

و هرگز نگو: "محیط خرابه؛ منم خراب شدم".?

امام على (علیه السلام):

«فَاِنَّ الْجِهادَ بابٌ مِنْ اَبْوابِ الْجَنَّةِ، فَتَحَهُ اللهُ لِخاصَّةِ اَوْلِیائِه، وَ هُوَ لِباسُ التَّقْوى، وَ دِرْعُ اللهِ الْحَصینَةُ»;

«بى شک جهاد درى از درهاى بهشت است، که خداوند آن را به روى دوستان مخصوص خود گشوده است، جهاد لباس تقوى و زره مستحکم خداست»( نهج البلاغه، خطبه 27.).

۵ نظر ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۹:۴۹
کـــمیل

پایگاه اینترنتی سربداران : به نقل وبلاگ قرارگاه مرصاد نوشت :


من در اتاق یک رئیسی رفتم، کار داشتم. تا در را باز کردم دیدم یک دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی خوشگل است. تا در را باز کردم، اوه... چه شکلی!داخل اتاق رئیس رفتم گفتم: شما با این خانم محرم هستی؟ گفت: نه!گفتم: چطور با یک دختر به این زیبایی تو در یک اتاق هستی و در هم بسته است. گفت:آخر ما حزب اللهی هستیم.
گفتم: خوشا به حالت که اینقدر به خودت خاطرت جمع است. حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌کرد.
گفتند: یا علی رسول خدا سلام می‌کند تو چرا سلام نمی‌کنی؟ گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد. گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است.
بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند.

بعضی خودشان را از مراجع تقلید حسینی تر می‌دانند. 

استاد محسن قرائتی

۴ نظر ۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۸
کـــمیل

یکی از اصلی ترین دلایل گسترش بدحجابی در کشور را باید در تلاش شبانه روزی شبکه های ماهواره ای جستجو کنیم که به شدت در پی ترویج سبک زندگی غربی هستند که در آن حجاب هیچ جایگاهی ندارد .
    امروز رسانه های غرب درصدد هستند نوع جدیدی از زندگی را در جامعه رواج دهند که شاید بتوان شاخص حرکت این پویش اجتماعی را در مسئله پوشش کندو کاو کرد. 
    ا گسترش مدرنیته در جوامع وماهواره ها به عنوان نماد رسانه ای جامعه مدرن، جایگاه خاصی در میان سایر رسانه ها پیدا کرده اند.
    ماهواره که محصول جامعه مدرن است، امروزه گستره وسیعی از جهان را تحت سلطه قرار داده است و هم اکنون رد پای ماهواره ها حتی در میان عشایر و چادر نشینان کشور ما نیز به چشم می خورد.
    وجود ماهواره ها در منازل پیامدهای بسیاری را در پی دارد که قسمتی از این پیامدها مربوط به آسیب های اجتماعی این پدیده در سطح جامعه است.
    شبکه های ماهواره ای یا فارسی زبان هستند و از سوی ایرانیان خارج از کشور و با توسل به دولت های بیگانه تاسیس شده اند و یا شبکه های بین المللی سایر کشورهای جهان هستند.
    شبکه های فارسی که در سال های اخیر رشد روزافزونی داشته اند، مدت ها است با انتخاب سریال هایی خاص بر پایه موضوعاتی چون روابط بی بند و بارانه و بی توجهی به تعهد خانوادگی، در قالب های فریبنده سعی در رسوخ در خانواده های ایرانی داشته اند.
    شبکه های غیر فارسی زبان ماهواره نیز سرشار از برنامه هایی با مفاهیم جنسی و غیراخلاقی است.
۸ نظر ۲۵ آذر ۹۲ ، ۲۳:۴۴
کـــمیل

اگر مى‌توانستید به جمهورى اسلامى آسیب بزنید ، یک دقیقه را هم تلف نمى‌کردید

هم آمریکا بداند هم دست نشاندگانش بدانند هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند
پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضی هرگونه تجاوزی بلکه هرگونه تهدیدی پاسخی  خواهد بود که از درون آن ها رو از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد  

همه ی اینا رو یادآوری کردم که بگم کسی کاری نکنه که باعث ضعف نظام بشه و بیاد آبروی ملت غیور ایران و به بازی بگیره ، همون طور که حضرت آقا فرمودند اگر مى‌توانستند به جمهورى اسلامى آسیب بزنند، یک دقیقه را هم تلف نمى‌کردند
وهمین طور اگر کسی فکر تجاوز به ایران در مخیله اش خطور کند باید خود را آماده ی سیلی های محکم و مشت های پولادین کند.
۱۱ نظر ۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۳:۱۸
کـــمیل

فرمانده کل سپاه گفت: به رییس دولت، دولتمردان و تیم مذاکره کننده توصیه می‌کنیم

 از خون شهیدان پاسداری کرده و در ادامه مذاکرات نیز بر پایداری در خط مقاومت توجه شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره شهدای جهاد علمی که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، طی سخنان کوتاهی گفت: عزت، اقتدار و عظمت امروز ایران مدیون خون شهدا در عرصه‌های مختلف جهادی دفاع امنیت و جهاد علمی است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عرصه‌های مورد نیاز جهادی در رده‌های مختلف انقلاب تصریح کرد: در دهه اول، موضوع امنیت، دفاع و ایثارگری در اولویت بود و پس از آن جهاد در عرصه‌های علمی و سیاسی مورد نیاز است و امروز جهاد علمی مدنظر رهبری در دهه چهارم انقلاب در راس نیازها قرار دارد.

۰ نظر ۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۷
کـــمیل