توهین و لعن به رهبر انقلاب سید علی خامنه ای توسط مجتبی شیرازی آخوند انگلیسی !!!! :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

در محیط مجازی کلیپی منتشر شده مجتبی شیرازی برادر سید صادق شیرازی مدعی مرجعیت سخنان هتاکانه ای رو در مورد امام خامنه ای مطرح کردند و ایشون رو علنا لعن میکنند و ... !!!
لینکی در پایین مطلب هم صرفا جهت اطلاع رسانی بود تا چشمامون رو باز کنیم و متوجه باشیم چه کسانی در ظاهر دین مداری و حفظ شعائر حسینی قلب رسول الله را به درد میارند!
شنیده شده این فرد هتاک و شیعه نما در انگلیس زندگی میکنه و این کلیپ هم از همونجا منتشر شده !!
این دفعه ی اولی نیست این اتفاق داره توسط خاندان شیرازی های معاصر میفته و بارها و بارها این توهین ها و دشمنی ها توسط این فرد و برادرانش و شبکه های تلویزیونیشون همچون شبکه امام حسین (ع) اتفاق افتاده ! 
این آقایون مدعی از قبل از انقلاب با امام خمینی دشمنی داشتند و مخالف برقراری حکومت اسلامی در کشورمون بودند چرا که معتقدند تا قبل از ظهور امام زمان هر حکومت اسلامی که بر قرار بشه حکومت طاغوت هست و رهبرانش طاغوتی و کافرند ! و این نسبت رو بارها به امام و رهبری دادند ! 
این در حالی هست که نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری در مقابلشون انعطاف به خرج دادند تا مبادا تفرقه ایجاد نشه و این آقای سید صادق شیرازی هم اکنون در قم ساکت هستند و دفتر و بیت مرجعیت هم به پا کردند !
حرف راجع به این خاندان و فعالیت هاشون زیاد هست که قبلا مفصل مطرح شده ...از ترویج قمه زنی و لعن علنی اهل سنت و بزرگانشون و وهن شیعه که دقیقا بر خلاف حکم رهبری هست گرفته تا فعالیت های ضد نظام و تفرقه افکن در راستای سیاست انگلیسی تفرقه بنداز و حکومت کن ! 
حکم حکومتی رهبرانقلاب سید علی خامنه ای  :
" اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام زنی به همسر پیامبر اسلام [عایشه] حرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به ویژه سید الانبیاء پیامبر اعظم -حضرت محمد(صلی الله علیه واله) -می شود." 
این جماعت تعداد زیادی شبکه تلویزیونی و اینترنتی دارند که هر عقل سلیمی میتونه متوجه بشه اداره و مدیریت هزینه های سنگین یه شبکه تلویزیونی ماهانه میلیونها دلار هزینه داره و اینکه یه به اصطلاح مدعی مرجع تقلیدی چطوری این 
همه هزینه رو تامین میکنه و دقیقا از کدوم منبع مالی جای شبهه داره !

فحاشی بردار سید صادق شیرازی نسبت به ساحت رهبر انقلاب/فیلم

 کلیک کنید 

 همچنین ویدئویی ببینید از استاد پناهیان درباره علمای آخرالزمان و اعتماد به گفته های هر عالم

کلیک کنید

۹۲/۰۹/۰۲
کـــمیل

نظرات  (۴۲)

۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۴ کربلایی پور
نمیدانم اینهایی که لعن میکنند چطوری به روی امام زمان نگاه میکنند.حتما اون موقع پشیمو میشن ولی خیلی دیر اس
انا لله و انا الیه راجعون
در مورد صحت و کذب ویدئو اطلاعی ندارم ولی این رو میدونم بی طرفانه و بدور از تعصب که از زمان غیبت تا کنون شیعه هیچ زمانی به اندازه امروز به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای قدرتمند و عزتمند نبوده و اگر خاندان شیرازی تأثیرگذاری دارند به برکت انقلاب و مجاهدت و خون شهداست والا مثل زمان طاغوت نه صداشون به جایی می رسید و نه هیچ شیعه ای در هیچ کشوری سربلند اعلام نمی کرد که یک شیعی هست.
سلام شما خودت میدونی اصلا آقا سید صادق شیرازی نظرش در مورد برادرش چیه؟ هیچ میدونستی برادر بزرگ آقای شیرازی بازوی راست امام خمینی بوده ؟ اگه واسه دشمن کار نمیکنی شعر بالرو پاک کن لطفن مانع ظهور نباشید
شما که خودتون میگید رهبر گفته به مقدسات سنی ها توهین نکنید پس اون شعر بالای سایتتون چیه؟
پاسخ:
سلام ما به گفته رهبر عمل میکنیم
سلام خدمت مدیر محترم!
مرد حسابی این چه شعریه بالای سایتت زدی؟توهین به مقدسات برادران اهل سنت در واقع همون چیزیه که صهیونیست ها و آمریکاییها دنبالشن مسلمان بیوفته بجون مسلمان،خداوند توی قرآن به پیامبر(ص) میفرماید:به بتهای مشرکین فحش نده!!!
عزیزمن این کار شما ضررش بیشتر از فایده شه،مراجع هم اینو حرام میدونن از جمله آیت ا... سیستانی،خواهش میکنم اون شعر بالارو بردار،وظیفه من بود بعنوان برادر کوچک تو و یک محقق در عرصه مهدویت و آخرالزمان نکته رو خدمتتون گوشزد کنم.
من کاری به توهین های دوطرف ندارم سوالم اینه:
کسانی که در داخل و خارج از خاندان شیرازی طرفداری می کنند. یک کلیپ در جایی بگذارند که مثلا همین آقا مجتبی مرگ بر اسرائیل یا انگلیس گفته باشد یا مثلا نسل کشی شیعیان در بحرین را محکوم کرده باشد. یا حتی برای احقاق حق اجتماعی مسلمانان در تونس ، یمن ، مصر، فلسطین ، عراق یا افغانستان دعا کرده باشد. نمیشه کسی شیعه باشه و از شمر و یزید زمانه متنفر نباشه. یا از ظلمی که به مسلمانها میشه غمگین نباشه
فقط دعا می کنم همه آمین بگید: هر کی با هر کی موافقه باهاش محشور شه
ضمنا به دوستانی که خیلی طرفدار لعن علنی مخالفین شیعه هستند توصیه می کنم کتاب (نهم ربیع جهالت ها و خسارت ها- مهدی مسائلی) را حتما بخونند.
هر دو طرف بخونید وگرنه ضرر کردید.
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۲ سرباز گمنام سید علی
هر کس به ولایت فقیه بدبین است از نسل زنا باشد و او بی دین است
هرکس به ولایت فقیه بدبین است درمان علاج او فقط قزویــــــــن است....

بابا اینارو آخه کی ملاغه میزنه؟
داداشا ولایتی من نیاز نیست انقدر واسه این ملعونینه پست وقت بزارید و هی کپن های دعاتونو برای محشور شدن این کثافتا با شمرویزید پیش خدا خرج کنید...

تازمانی که دعا به زیبایی اللهم الرزقنا کربلا هست اینا رو بگیرید....فلان،هه

فدائی سید علیم\تا کووووووورر شود هرآنکه نتواند دید.

اخه اولاغا شما این همه دارین خودتونو واسه تخریب مقام معظم رهبری جر میدین، به بزرگی و فهیم بودن این بزرگوار همین بس که وقته مبارکشو اصلا برا شما کثافتا نمیزاره انقدر شما رو ریز میبینه. هه@ جالب اینجاست که بزرگای شما مث سگ از کوچیکای ولایتیه ما عین من میترسن.حالا چه برسه اینکه مقابل یه بزرگ ولایتی امثال باکری ها و محبی ها و آوینی ها بخان یورتمه برن...


در کل من یه پیشنهاد به داداشای ولایتی عزیزو گلم دارم که جواب اَبلهان...!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

لبیک یا خامنه ای. سلامتیش صلوات
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۱۲ احمد عبد الله زاده
متاسفانه پیروان سید صادق شیرازی بجای بحث کردن "جر " زدن را .
وبجای منطق وگفتگو برجسب کفر راوتکفیر را می شناسند و اطاعت از مقام عظمای ولایت حضرت آیة الله العظمی امام خمینی یا امام خامنه ای روحی له الفداء را خمینی پرستی و خامنه ای پرستی تلقی میکنند .
این گروه گمراه قمه زنی را رواج داده و از آن دفاع میکنند .
متاسفانه استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی را چون تنها دشمنان خمینی یا خامنه ای میدانند لعن ونفرین نمی کنند بلکه می ستایند.
این گروه گمراه شیعیان انقلابی و پیروان و مقلدان امامان خمینی و خامنه ای را کافر دانسته و فحش دادن و تکفیر ولعنت کردنشان را جایز میدانند.
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۱۴ محمد فدایی رهبر
آرزو می کنم که خدا به عزت وجلالش خاندان ننگین شیرازی را از صفحه روزگار پاک کند.
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۳۱ فرزندان روح الله
جانم فدای سید علی خامنه ای
جواب به همه کسانی که از سید صادق دفاع کردند به خصوص اون کسی که گفته به خاطر ناموس شیعه لعن کرده :
سید صادق و امثال اونها اگه دارند تو این مملکت کرسی درس برقرار میکنند و وجوهات می گیرند و بعدشم اطرافیانشون ایسن طور دهن کجی و بی ادبی میکنند به خاطر سعه صدر و مهربانی رهبری عزیزه و الا باید کاسه کوزشون رو جمع می کردند-
اقا یا انم محترم کی گفته شما می دونید برای چی توهین کردند- چرا الکی به نظام اسلامی دروغ می بندید- برای دفاع از یک شخص چرا دروغ می گید؟ از قیامت نمی ترسید؟
صد البته ترس و واهمه ای ندارید. شاید اصلا اعتقاد ندارید!!!!!
خداوند جای حق است و امروز میبینیم این اراجیف و اب در اسیاب دشمن ریختن راه به جایی نبرده و اقا روز به روز محبوب تر می شوند.
لعن خدا برای کسانی است که همدست دشمنان اسلام می شوند.
روز آخر دنیا معلوم میشود شیرازی درست میگه یا رهبر ما.
خداوند ما رو عاقبت بخیر کنه و از جاهلان، بخصوص عالمان جاهل و افراطی نباشیم.
آیا مجتهد فحاشی میکند . . . این با عقل درست جور در نمیاد!
دوستانی که متعصبانه به مساله نگاه میکنن پیشنهاد میکنم یه دستی به چشماشون بکشن و عاقلانه نگاه کنن . . . خداوند مارو هدایت کنه و شر شیاطین انس رو از سر ما کم کنه و علما و رهبرمون رو حفظ کنه تا ظهور حضرت حجت عج
اون بنده خدایی میگه اولش رو نگاه کنید ببینید چی کارش کردن بعد قضاوت کنید، حالا تو بشنو و عاقلانه تصمیم بگیر، این مردک انگلیسی(آخوند انگلیسی) در جایی دیگه به آیت الله بهجت رحمت الله علیه هم توهین و لقب هایی که بیشتر به خودش میچسبه رو به او عارف و زاهد و مدافع ولایت فقیه میزنه. خدا به حق بی بی دوعالم زمین گیرش کنه مدردک احمقو.
منتظر دستور مولایم میمانم....


یاعلی ، یا زهرا(س)
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۶ کلب آل علی علیهم السلام
کامل این ویدیو آیت الله سید مجتبی شیرازی در یوتویوب هست قبلش رو هم ببینید فقط تیکه لعنش رو قیچی نکنید! ببینید دلیلش چی بوده؟! ببینید چه بلایی نظام سرشون آورده؟؟ بنده تمام جریانات رو میدونم ولی متأسفانه امثال شما نمیدونید چه خبره که!! برید ببینید این آقا از داغ ناموس داره اینجور حرف می زنه..
این فیلم سالها قبل تو فضای مجازی منتشر شد. ولی کی و چرا؟؟؟
بعد از بازداشت شدن زنهای علویه مؤمنه محجبه از وابستگان بیت مرجعیت توسط ماموران اطلاعات و بی حرمتی به اونا..
من وشما بودیم خیلی تندتر و شدیدتر حرف می زدیم!!
..
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۲ محسن فتاحی
خاک تو سر همه تون یه مشت احمق این تو جمع شدین که هیج کدومتون هیجی حالیتون نیست
بنظرم شما هم از دوستدان فهیم و عاقل رهبری نیستید و الا انسان عذره را که پنگال نمی زنه و بدانید گناه لعن و نفرین بر سادات و ذراری رسول خدا و علنی کردن و یاد مردم دادن اینها شریکید
حرف حق اینقدر تلخه که نمیخواین قبول کنید لعنت بر دوستدار دشمنان اهل بیت علیهم السلام
خدا لعنت کنه . تمام
باید درمورد اون آقارضای اولی تحقیق کرد
خیلی ...
حامد وحسنو... بوده
احتمال زیاد اجیر شیطان بزرگه...
شما وتمام کسانی که به آقای شیرازی توهین میکنید برید ببینین واقعا دلیل اینکه اینکار رو کرده چیه واگه واقعا شما درست میگید به جای لعن ایشون جوابش رو بدین
خواهش میکنم جو سازی نکنید
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۶ فدایی رهبر
حرفم با صاحب سایته :
اگه شما خودتون رو مرید و عاشق رهبری نشون میدی باید به حرف رهبری هم گوش کنید دیگه!!!!
پس اون لعن علنی روی سایتتون رو بردارید لطفا.
ممنون. یا علی مدد.
خیلی زیبا میشه دست این روباه پیر
انگلستان
رو اینجا هم دید
خدا به همه ما عقل و درک و شعور درست دیدن رو
عنایت فرمایید
در درون شهر کوران . دردها دارم ز بینایی
ایشالا هرکی مجتبی شیرازی قبول داره خدا باهاش محشورش کنه
سیدمجتبی شیرازی:خوکه نجس وسگ دم تکونه انگلیس
واقعا بی سواده
چه طور این مردک عمامه گرفته...
لعنت به شیرازی....
صادق و دار و دستش...
واقعا بی سواده
چه طور این مردک عمامه گرفته...
لعنت به شیرازی....
صادق و دار و دستش...
پاسخ:
لعنت نفرستید لطفا
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۷ سربدار زینب
حضرت سید صادق شیرازی از علما و مهم تر از همه سید و اولاد پیغمبر !!!!!وای بر شما که فرقی با سید مجتبی ندارید اونو متهم به لعن به اولاد زهرا میکنین در حالی که خودتون هم سید و پسر زهرا رو لعن میکنید!! برای خودم متاسفم با وجود همچنین شیعیانی
پاسخ:
سلام 
ما کی لعن کردیم ..........! و کسی که اولاد پیغمبر رو لعن کنه معلومه کیه؟!!!
خاک برسرت مردیکه حسود داری میترکی ازحسادت ابله مافدایی آقای دلبرمون حرت سیدعلی هستیم و کفن پوشیم تا به جنگ شما چهارپایان بیاییم و سرتون را ببریم خدالعنتت کنه نفهم.
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۷:۲۸ محمد جواد
خدا این بی شعوری رو که به ولایت فقیه توهین کرده رو با شمر محشور کنه.
۲۲ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۸ پایگاه اینترنتی سربداران
سلام
من مدیریت سربداران هستم که فقط این نظر رو میدم که جواب اون ناشناس رو بدم که ای پی خودش تغییر داده و هیچ اثری از خودش باقی نگذاشته بنده ای پی که تغییر داده به ژاپن رو به مراجع قانون (پلیس فتا ) میدم که سریعا شناسی بشه . بنده در این پست به کسی توهین نکردم و کسی که به اولاد پیغمبر توهین کنه معلومه کیه؟ و اگر شما مقلد ایت الله سید صادق شیرازی هستید ایا تو کتاب مرجع تقلید نوشته به اولاد پیغمبر توهین کنید؟ وقتی امثال شما اینجوری باشند معلومه که طرافداران اون ایت الله سید صادق شیرازی کیا هستن ....!!
خاک بر سرش....
خواهی نشوی همرنگ.... رسوای جماعت شو..........
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۶ شهردار بختیاری
هر کس به ولایت سید علی شک دارد
با مادر خویش در میان بگذارد
بر صادق و مجتبی شیرازی لعنت
وای اگر امام خامنه ای حکم جهادم دهد
۱۱ دی ۹۲ ، ۰۵:۰۲ شهریار بختیاری
بر منکرین ولایت مطلقه سید علی حسینی خامنه ای لعنت
بر شیرازی لعنت
۱۱ دی ۹۲ ، ۰۴:۵۰ شهریا بختیاری
بر منکر ولایت مطلقه سیدعلی حسینی خامنه ای لعنت
خدا لعنتت کنه وای اگر دستم بهت برسه
داغی که از ابوبکر عمر و عثمان لعنت الله علیهم دارم سر تو خالی میکنم
تا تو باشی به علی زمان توهین نکنی
خدا لعنتت کنه مجتبی
اگر این کلیپ راست باشد .شیرازی مودر نفرین حضرت زهرا قرار میگیره وزمین میخوره بدجوری.لعنت برجهل این خاندان شیرازی
خدا لعنتش کنه! خوارج زمان!
۰۴ آذر ۹۲ ، ۰۰:۲۰ علی سواری
با سلام و عرض ادب و احترام . . .
چگونه میتوان تیک حرکتی و گفتاری کودکان را درمان کرد ؟
به پایگاه طرحی از یک مدرسه تشریف آورده و با نظرات ارزشمند خود یاری رسان ما باشید.
با تشکر
علی سواری – طرحی از یک مدرسه
سلام. اصل اطلاع رسانی تان قابل قبول است اما گذاشتن لینک فحاشی آن ملعون فقط و فقط اشاعه منکر است ... به چه دلیل ؟ الله اعلم!
پاسخ:
به دلیل اینکه این ویدئو رو گذاشتم که هم صحت در گفته هام معلوم بشه و هم شک شما از بین بره که ایا راسته یا دروغ متوجه شدید