بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۳ :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

۲۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

 حضرت آیت الله العظمی مرعشی نجفی(قدس سره) چنین می گوید:

در ایّام تحصیل علوم دینی و فقه اهل بیت«علیهم‌السلام» در نجف اشرف، شوق زیادی جهت دیدار جمال مولایمان بقیّه الله الأعظم«علیه السلام» داشتم. با خود عهد کردم که چهل شب چهارشنبه پیاده به «مسجد سهله» بروم، به این نیّت که جمال آقا صاحب الأمر «علیه السلام» را زیارت کنم و به این فوز بزرگ نائل شوم. تا سی و پنج یا سی و شش شب چهارشنبه ادامه دادم، تصادفاً در این شب، رفتنم از نجف تأخیر افتاد و هوا ابری و بارانی بود. نزدیک مسجه سهله خندقی بود

۶ نظر ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۹
کـــمیل

مرحوم حاج ((میرزا جواد آقا ملکى )) – رحمت الله علیه – مى نویسد:

من استادى داشتم بزرگوار، عارف ، عامل و کامل (مراد آخوند ملا حسین قلى همدانى است ) که نظیر او را ندیده ام . از او درباره عملى که مجرب و در اصلاح قلب و تحصیل معارف مؤ ثر باشد سؤ ال کردم .

در پاسخ فرمود: براى این امر هیچ کارى مانند مداومت بر یک سجده طولانى در هر شبانه روزى یک مرتبه که در آن (( لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی‏ کُنْتُ‏ مِنَ‏ الظَّالِمِین‏ )) گفته شود نیست .

۱۰ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۶
کـــمیل
۲ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۳۰
کـــمیل
۱ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۷
کـــمیل

سید علی محمد باب خودش را به عنوان نائب خاص حضرت مهدی علیه السلام معرفی کرد و بعد از دریافتن سادگی مردم، ادعای بعدیش مبنی بر اینکه
خودش همان مهدی موعود است را، مطرح کرد و بعد از آن ادعای پیامبری را اعلام داشت و بدین وسیله هر بار ارتقاء درجه به خود می داد.
بعد از این ادعاها توسط سید علی محمد باب، امیر کبیر حکم اعدام وی را ناصر الدین شاه گرفت و بلافاصله او را در تبریز اعدام کرد.

۱ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۳
کـــمیل

بنا بوشته مورخین ولادت على علیه السلام در روز جمعه 13 رجب در سال سی ‏ام عام الفیل (1) بطرز عجیب و بیسابقه‏اى در درون کعبه یعنى خانه خدا بوقوع پیوست،محقق دانشمند حجة الاسلام نیر گوید:

 اى آنکه حریم کعبه کاشانه تست‏ 

بطحا صدف گوهر یکدانه تست‏ 
گر مولد تو بکعبه آمد چه عجب‏ 
اى نجل خلیل خانه خود خانه تست

 پدر آنحضرت ابو طالب فرزند عبد المطلب بن هاشم بن عبد مناف و مادرش هم فاطمه دختر اسد بن هاشم بود بنا بر این على علیه السلام از هر دو طرف هاشمى نسب است (2)

۱ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۱
کـــمیل

انما ولیکم الله و رسوله و الذین آمنوا الذین یقیمون الصلوة و یؤتون الزکوة و هم راکعون (سوره مائده آیه 55)

بنا بنقل مفسرین و مورخین عامه و خاصه آیات زیادی (بیش از سیصد آیه) درباره ولایت علی علیه السلام و فضائل و مناقب آنحضرت در قرآن کریم آمده است که نقل همه آنها از عهده این کتاب خارج است لذا ما در اینجا فقط بنقل چند مورد از کتب معتبره اهل سنت اشاره مینمائیم که جای چون و چرا برای آنان باقی نماند.


1 ـ آیه تبلیغ ـ ابو اسحق ثعلبی در تفسیر خود و طبری در کتاب الولایة و ابن صباغ مالکی و همچنین دیگران نوشته اند که آیه تبلیغ یعنی آیه 67 سوره مائده یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک... در باره علی علیه السلام نازل شد و رسول خدا صلی الله علیه و آله دست علی را گرفت و فرمود: من کنت مولاه فعلی مولاه اللهم و ال من والاه....[1] .

۰ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۹
کـــمیل
بسم الله الرحمن الرحیم 
****
باز عنایت شـده لطف خدا 
باز شـدم زائـر کوی رضا 
رفتم و دیدم کـه به چشمان تر 
گـرد رواقـش هـمه در التجا 
به یاد یاران و عزیزان همه 
در آستان او شدم در دعا 
در حرم نورانی آقا،
 نائب الزیاره و دعاگوی شما دوستان هستیم
۴ نظر ۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۰
کـــمیل

هیچ ساعتى در نزد میت سخت تر از شب اول قبر نیست، پس بر مردگان خود رحم کنید با صدقه دادن و اگر قدرت صدقه دادن نداشتى دو رکعت نماز براى میت.

نماز وحشت یا نماز «لیلة الدفن» ، نمازى است که در شب اول دفن مؤمنی که از دنیا رفته است براى او خوانده مى شود. به این خاطر نماز وحشت نامیده شده که فردى که از دنیا رفته هنوز با عالم قبر آشنایى و انسى ندارد

۰ نظر ۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۰
کـــمیل

می‌گویند سادات به آتش وارد نمی‌شوند و به یک جای سرد برده می‌شوند . در پاسخ به این شبهه چنین باید گفت:…


گرچه سادات به علت انتسابشان به اهل بیت (علیهم السلام) از شرافتی خاص برخوردار هستند، اما نه تنها این شرافت‌، زمینه تبعیض در مورد آنها را ایجاد نمی‌کند، بلکه مسئولیت آنها نسبت به سایرین سنگین‌تر نیز خواهد شد. همانگونه که زنان پیامبر نیز اگر تکالیف خود را به خوبی انجام دهند پاداش مضاعف خواهند داشت

۳ نظر ۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۰۲
کـــمیل