بایگانی مهر ۱۳۹۲ :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است


خورشید چراغکی ز رخسار علیست

مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست

هرکس که فرستد به محمد صلوات

همسایه دیوار به دیوار علیست

عید غدیر مبارک

۲ نظر ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۱۲
کـــمیل

 غدیر خم
غدیر خم نام ناحیه‌ای است بین مکه و مدینه که پیامبر اسلام در حجة الوداع علی را «ولی» پس از خود اعلام کرد. ۱۸ ذی‌الحجه، سالروز این واقعه میان شیعیان به عید غدیر خم شهرت دارد.
محمد، پیامبر اسلام در بازگشت از آخرین حج خود تمام مسلمانانی که در حج شرکت داشتند را در محلی به نام غدیرخم جمع کرده و علی بن ابی طالب را به عنوان وصی برادر و جانشین خود از جانب خدا معرفی کرد. عبارت معروف «هر آنکس که من مولای او هستم، پس علی مولای اوست» قسمتی از خطابه بلند غدیر است که مورد تایید شیعیان و اهل تسنن است. گرچه در تفسیر «ولی» بین شیعه و سنی اختلاف وجود دارد. در فرهنگ لغت عرب ولی به دو معنی آمده: ۱- دوست؛ ۲- صاحب اختیار به معنای جانشین و امام پس از پیامبر 
جغرافیای غدیر خم
«غدیر خم» نام ناحیه‌ای است در میان مکه و مدینه که بر سر راه حجاج قرار دارد. غدیر خم نام محلی است که به خاطر وجود برکه‌ای در این محل، که در آن آب باران جمع میشده ‌است، به این نام (غدیر خم) شهرت یافته ‌است. غدیر در ۳ - ۴ کیلومتری جحفه واقع شده و جحفه در ۶۴ کیلومتری مکه قرار دارد که یکی از میقاتهای پنجگانه می‌باشد. در جحفه راه اهالی مصر، مدینه، عراق و شام از یکدیگر جدا می‌شود. غدیر خم به علت وجود مقداری آب و چندین درخت کهنسال، محل توقف و استراحت کاروانیان واقع می‌شد اما دارای گرمایی طاقت فرسا و شدید بود.[۱]
مسجد غدیر خم
مسجدی با وسعتی بالغ بر ۵۰ متر مربع واقع در منطقه غدیر که در دو دهه اخیر بازسازی شد اما در شهریور ۱۳۸۶ پیروان فرقه وهابیت در اقدامی شبانه آن را به ویرانه‌ای تبدیل کردند.

۵ نظر ۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۰
کـــمیل

برخی ازفتاوای عجیب وهابیت
بچه دار شدن از راه دور!
ممکن است بر اثر کرامت یکى از اولیاء با آنکه مسافت بین زن و شوهر زیاد است آن دو به دیدار یکدیگر رسیده باشند و از این راه فرزندى به وجود آمده باشد.
به گزارش شیعه آنلاین به نقل از جهان، برخی علمای وهابیت به ارائه فتواهای عجیب شهره هستند اما اخیرا فتوایی منتشر شده که در نوع خود قابل تامل است؛ اگر مردى دخترش را که در شرق جهان با وى زندگى مى کند به همسرى پسرى در آورد که او در غرب جهان با پدرش زندگى مى کند و هیچگاه آن دو یکدیگر را نبینند و از محل زندگى بیرون نروند، سپس شش ماه از ازدواج آنان بگذرد و آن دختر صاحب فرزند شود پدر او همان کسى خواهد بود که در غرب دنیا زندگى مى کند، اگر چه هیچگاه همسرش را ملاقات نکرده و حتى ندیده باشد.

۱ نظر ۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۹
حسین محمدی

وهابی‌‌شدن سوریه؛ رؤیای 200 ساله آل‌سعود


 

بسیاری از اهل‌سنت سوریه خیال می‌کنند وهابیت یکی از مذاهب اسلامی است و همین توهم، موجب شده تا یک و نیم میلیون روستایی در إدلب، دمشق، درعا و حماة به فرقه وهابیت بگروند و این در حالی است که بحران امنیتی که سوریه اکنون با آن مواجه است مورد حمایت مالی و نظامی گسترده‌ سعودی‌ها با هدف نشر و گسترش این فرقه ضاله و تروریست پرور در سراسر سوریه است.

۱ نظر ۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۷
حسین محمدی


بازم سلام و ادب خدمت دوستان

لینک ها وفیسبوک های جدید رو، رو سایت گذاشتم دوستان سر بزنن

http://wahhabinews.blogfa.com/ 

http://www.valiasr-aj.com/fa/list.php?bank=shobheh

http://www.vahhabiyat.com/default.aspx?siteid=1

http://www.vahabiat.porsemani.ir/

https://www.facebook.com/vahabiyat

http://vahabiatnot.persianblog.ir/

۰ نظر ۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۹
حسین محمدی

زمانی می آید که از قرآن جز خطوطی و از اسلام جز اسمی که به آن نامیده می شوند ، باقی نمی ماند و آن ها دورترین مردم از اسلام هستند . مساجد آن ها آباد و از جهت هدایت خراب و ویران است . 
-----------



-----------

داشتم بعضی از روایات مربوط به امام زمان (عج) و علائم آخرالزمان رو می خوندم که یه دفعه ، حدیث بالا رو دیدم و یادِ این موجودای کثیف به نام وهابیت افتادم . کسایی که دارن روزانه میلیون ها جنایت می کنن به اسم اسلام ، پیامبر (ص) و . . . کسایی که با بی حیایی ، بی شرمی و بی دینیِ تمام جهاد نکاح رو مطرح می کنن و در عرضِ دو سه ساعت تعدادیشون با زن ها و دخترای احمق و بی گناهِ وهابی هم بستر میشن و . . . کسایی که سر از تن مردم جدا می کنن ، سینه مردم رو میشکافن و جیگرشون رو به دندون می گیرن و . . . تنها به این گناه که اینا شیعه ومحب اهل بیت (علیهم السلام) هستن .

۵ نظر ۲۵ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۸
کـــمیل



باعرض سلام و ادب خدمت دوستان

لینک ها وفیسبوک شبکه ولایت رو، رو سایت گذاشتم دوستان حتما سر بزنن مطمئنا ضرر نمیکنید

http://www.velayattv.com/fa/index.php

https://www.facebook.com/VelayatTV110

http://www.shia-news.com/fa/news/61237


۵ نظر ۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۰
حسین محمدی

فضیلت و اعمال ماه مبارک ذی‌الحجه


اعمال ماه ذی الحجه
ماه ذی الحجه از ماه های مقدس و شریف در نزد مسلمانان است. وقتی این ماه فرا می رسید مسلمانان اهتمام ویژه ای به عبادت داشتند به خصوص در دهه اول ماه ذی الحجه که در احادیث پیامبر(ص) بر فضیلت آن تاکید شده است. چنان که رسول ا... در حدیثی می فرمایند: «عمل خیر و عبادت در هیچ ایامی در نزد حق تعالی محبوب تر از دهه اول ذی الحجه نیست.». در بعضى از روایات آمده است، شب هاى دهگانه اى که قرآن در سوره «والفجر و لیال عشر» به آن سوگند یاد کرده است، شب هاى دهه اوّل این ماه شریف است (تفسیر قمى، جلد 2، صفحه 419) و این سوگند به خاطر عظمت آن است.
برای این که بتوانیم بهره ای از این ایام عزیز ببریم به ذکر اعمال آن می پردازیم.

۷ نظر ۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۶
حسین محمدی

به گزارش ادیان نیوز، "لاما القمدی" دختر ۵ ساله یک مفتی وهابی در سال ۲۰۱۲ در حالی به بیمارستان برده شد که آثار شدید ضرب و شتم و شکنجه بر روی بدن او مشهور بود. پس از ۱۰ ماه بستری بودن در بیمارستان اما این بچه به خاطر قساوت پدرش جانش را از دست داد تا پای پرونده به رسانه‌ها کشیده شود.
پدر این بچه که از مفتی‌هایی است که هر چند وقت یک بار در تلویزیون عربستان سعودی دیده می‌شود حالا با حکمی سبک روبرو شده و می‌تواند خیلی زود به خانه‌اش بازگردد.
"فیهان القمدی" متهم به قتل دختر 5 ساله اش است که آثار ضربات زیادی در بدن این کودک مانند شکستگی جمجمه، کمر، دنده ها،بازوی چپ و آثار جراحات و سوختگی وجود داشته است. مددکاران اجتماعی همچنین می‌گویند چندین بار به وی تجاوز شده و سوزانده شده است.

حالا پس از کش و قوس‌های فراوان و اعتراض‌های مختلف گروه‌های حقوق بشر دادگاه عربستان سعودی این مفتی وهابی را تنها به ۸ سال زندان و ۶۰۰ ضربه شلاق محکوم کرده است. این پرونده در رسانه‌های مختلف جهان بازتاب گسترده‌ای داشته و اعتراض‌ها به حقوق بشر در عربستان را افزایش داده است.
اوایل سال جاری میلادی انتشار خبر صدور حکم آزادی فیهان القمدی باعث اعتراض‌های مختلف شد. بر اساس گفته فعالان حقوق بشر با وجود صدور مجازات سبک برای این مفتی وهابی او ممکن است حتی با پرداخت دیه بتواند از زندان رفتن هم خلاص شود.

۳ نظر ۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۸
کـــمیل


خشک شدن دست نوازنده

محمد بن ریان نقل می‎کند: مامون برای رسیدن به هدفش (بد نام کردن حضرت امام جواد علیه السلام) همه نوع نیرنگی را در خصوص امام جواد علیه السلام به کار برد اما هیچ کدام از آنها برای وی سودی نداشت .

به عنوان نمونه پس از به عقد درآوردن دخترش ام الفضل با امام جواد علیه السلام، صد کنیز زیبا را انتخاب کرد که هر یک جامی پر از گوهر درخشان در دست داشتند. مامون به کنیزان دستور داد تا پس از نشستن حضرت در جایگاه دامادی به استقبال وی رفته و به او خوشامد گویند. کنیزکان به سوی حضرت شتافتند و خوشامد گفتند ولی امام هیچ التفاتی به آنها نکرد .
در دربار مامون مردی به نام مخارق که ریشی بلند و صوتی خوش داشت و عود می‎نواخت وجود داشت . وی به مامون گفت من توان آن را دارم که نقشه‎ات را - وادار کردن حضرت به لهو و لعب - عملی سازم .
از این رو در مقابل امام جواد علیه السلام نشست و شروع به خواندن آواز کرد. کسانی که در آنجا حضور داشتند گرد مخارق حلقه زدند. هنگامی که مخارق شروع به نواختن عود و آواز خوانی کرد، امام جواد علیه‎السلام سر مبارک خود را متوجه او کرد و بر وی نهیب زد و فرمود: "اتق الله یا ذالعثنون " از خدا بترس ای ریش بلند. دست مخارق از حرکت ایستاد، عود از دستش افتاد و دیگر هرگز نتوانست عود بنوازد.
روزی مامون از بلایی که بر سر مخارق آمده بود از وی سئوال کرد. مخارق پاسخ داد چون امام جواد علیه‎السلام بر من نهیب زد چنان ترسی از هیبت او بر من مستولی شد که دستم فلج شد و هرگز بهبود نیافت 

۸ نظر ۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۳
کـــمیل