نماز اول وقت 1 :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

نماز اول وقت 1

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶ ب.ظ


 سر تا پاش خاکی بود
چشماش سرخ شده بود از سوز سرما
دو ماه بود ندیده بودمش
از چهره اش معلوم بود خیلی حالش ناجوره
اما رفت و وضو گرفت تا نماز بخونه
گفتم: شما حالت خوب نیست
لااقل یه دوش بگیر ، یه غذایی بخور ، بعد نماز بخون
 سر سجاده ایستاد
نگاهی بهم کرد و گفت:
من خودم رو با عجله رسوندم خونه تا نماز اول وقت بخونم
 کنارش ایستادم
حس می کردم هر لحظه ممکنه بیفته زمین
تا آخر نماز ایستادم تا اگه خواست بیفته بگیرمش
حتی تو اون شرایط سخت هم حاضر نشد نماز اول وقتش ترک بشه

 

۹۲/۰۵/۲۴
کـــمیل

نظرات  (۱۷)

۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۰ سلاله الزهــراء
سلام
وبلاگ زیبا و ارزشی ای دارین
ان شالله که همیشه توفیق خوندن نماز اول وقت رو داشته باشیم

ممنون که به وبم سر زدین ...من شما رو لینک میکنم.شمام اگه افتخار میدین برای لینک خبرم کنین
یاعلی

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۱ مهدی (ظهور آقا)
سلام
خدا توفیق خوندن نماز اول وقت به همه ما بده
به امید ظهور مهدی (عج)
یا علی مدد
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۱ بنده ای از بندگان خدا

سلام

زیبا بود؛ خدا توفیق بده...

 

 ممنون از حضورتون.

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۵ بنده ای از بندگان خدا

سلام

زیبا بود.

خدا توفیق بده.

ممنون از حضورتون.

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۹ ♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان(عج)♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نازم آن رعنا قدت را، خال رویت را، لبت را
با غم غیبت چه سازی، روزهایت را شبت را؟
ای گل نرگس کجایی؟ دردمندان را دوایی
گوشه چشمی چون نمایی این مریضان غمت را

اللهم عجل لولیک الفرج

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۷ پاسخ به شبهات
با افتخار فراوان لینک شدین
سلامـ آپمـ و منتظر حضورتون...
حتما بیا پشیمون نمیشی!
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۱ کربلایی عادل اسماعیلی
سلام با 3 مطلب جدید بروزم
یا حق
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۴ پاسخ به شبهات


سلام من هم مثله شما یه وبلاگه مذهبی درست کردم وبلاگه زیبایی داری اگه میشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها  ثبت کن بیا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمی ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنویسید حتما
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۶ مدیر وبلاگ

سلام دوست گرامی اگر ممکنه نام وب ما رو در لینکتون این گونه * .......  خـــیــــمــــه  گـــاه     فــــــــاطـمیـــــــون  .......  * بگذارید جهت سهولت دسترسی در آینده ممنون

 التماس دعا یا علی

امام صادق (ع)شیعیان مارا وقت نماز امتحان کنید
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۵ جوان بسیجی
اونا کجا و ما کجا !
بوی خدا می دهند .....
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۲۸ بابک الماسیان
خدا قوت
موفق باشی
سلام
خوش بحال شون
ایشاله شرمنده شون نشیم
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۷ در امتدادوصال

با سلام شما هم لینک شدید اگر عکس پیشنهادی داشتید حتما به ما بگید تا در پست اتاق آقای رئیس جمهور درج کنیم

یا علی

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۴ ♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان(عج)♥♥
اسمرا با عشق خود درگیر کردی / به پایم با غمت زنجیر کردی
بدان دنیای بی تو هیچ باشد / دلم را از زمانه سیر کردی
تو با رفتن به پشت ابر ایّام / غروب جمعه را دلگیر کردی
یا اباصالح ادرکنی . . .
سلام ممنون و متشکر از اینکه بمن سر زدین
با احترام لینک شدید
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی