آخرین منجی در ادیان دیگر چه نام دارند ؟ :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

آخرین منجی در ادیان دیگر چه نام دارند ؟

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ب.ظ

این منجی ها دنیوی است یا اخروی ؟ و بر نامه آنها چیست ؟ در زمان او دیگر جایی برای زشتی و ظلم نیست. بنابر این ظهور منجی حادثه‌ای بزرگ مربوط به عالم دنیا می‌باشد.

 

در کتاب‌های مربوط به مذاهب به نام‌ها و القاب مختلفی بر می‌خوریم مثلاً:


ـ در مذهب یهود: سرور میکائیلی، عزیر، منحاس، ماشیع؛
ـ در مذهب مسیحیت: مهمید آخر، مسیح، پسر انسان؛
ـ در مکتب زرتشت: سوشیانس؛
ـ در مکتب هندوها: ویشنو، منصور، فرخنده؛
ـ در مکتب بودا: مایتریا، بودای پنجم؛
ـ در مذهب اسلام: مهدی، قائم؛

 

 امام مهدی(ع) منجی عالم بشریت است. باید توجه داشت منجی در همه مذاهب منجی بشریت است. او می‌آید تا عدالت را در همه‌ی جهان پیاده کند و مردمان را تحت دین واحد گرد آورد. و چون هر مذهب و مکتب خود را بر حق می‌داند لذا منجی جهان را از خود برمی‌شمارد.
ما مسلمانان که دین اسلام را آخرین دین الهی می‌دانیم معتقدیم امام مهدی(ع) از فرزندان پیامبر(ص) و حضرت فاطمه(س) می‌باشد که با آمدنش عدالت فراگیر شده و دین مقدس اسلام در سرتاسر جهان گسترش می‌یابد. خداوند می‌فرماید: « هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى وَ دِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ»(توبه، 33).
و پیامبر(ص) فرمود: مهدی از فرزندان من است خداوند به واسطه او جهان را پر از عدل و داد می‌کند همانگونه که پر از ظلم و جوب شده است.
گفتنی است با توجه به روایات متعدد و معتبری که از وجود مقدس پیامبر(ص) درباره ظهور امام مهدی(ع) صادر شده است، عموم مسلمانان ـ چه شیعه و چه اهل سنت ـ معتقد به ظهور آن بزرگوار هستند. حتی عموم اهل سنت همانند شیعه، ایشان را از فرزندان پیامبر و حضرت زهرا(س) می‌دانند. البته تفاوت مهمی که میان شیعه و اهل تسنن است اینکه شیعه معتقد است: امام مهدی(ع) فرزند امام حسن عسکری(ع) است که در سامرا به دنیا آمده است. اما اهل تسنن معتقد به ولادت ایشان نیستند، بلکه می‌گویند در آخر الزمان به دنیا می‌آید.

۹۴/۰۲/۲۹
کـــمیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی