ذکر یونسیه :: موثر در اصلاح قلب و تحصیل معارف :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

ذکر یونسیه :: موثر در اصلاح قلب و تحصیل معارف

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ب.ظ

مرحوم حاج ((میرزا جواد آقا ملکى )) – رحمت الله علیه – مى نویسد:

من استادى داشتم بزرگوار، عارف ، عامل و کامل (مراد آخوند ملا حسین قلى همدانى است ) که نظیر او را ندیده ام . از او درباره عملى که مجرب و در اصلاح قلب و تحصیل معارف مؤ ثر باشد سؤ ال کردم .

در پاسخ فرمود: براى این امر هیچ کارى مانند مداومت بر یک سجده طولانى در هر شبانه روزى یک مرتبه که در آن (( لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی‏ کُنْتُ‏ مِنَ‏ الظَّالِمِین‏ )) گفته شود نیست .

انسان این ذکر را بگوید در حالى که خود را در زندان طبیعت زندانى و مقید به قید و بندهاى این اخلاق ببیند و اقرار داشته باشد که خدایا تو مرا گرفتار این پستیها نکردى و در حق من ظلم روا نداشتى و تنها من به خویشتن ستم کردم .

پس اصحاب و شاگردان او به این دستور عمل مى کردند و بعضى از آنها این ذکر را سه هزار مرتبه در سجده مى گفتند و خلاصه این سجده و برکاتش نزد عاملان به آن معروف است ولى به شرط آن که بر آن مداومت شود.

استادم به خواندن صد مرتبه سوره قدر (انا انزلنا) در شب و عصر جمعه نیز امر فرمود.

دوستان عزیز جهت اطلاعتون این ذکر شریف یونسیه نام دارد و بسیار موثر است ؛ اگر در توانتون هست این ذکر را در سجده هایتون بگید .

منبع : مردان علم در میدان عمل ، ج ۲

اسرار الصلوة ، ص ۲۷۰ و مراقبات ص ۱۲۳

۹۳/۰۲/۲۷
کـــمیل

نظرات  (۱۰)

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۴ حرف لر(کانون وبلاگ نویسان لرستان)
با سلام و احترام
مطلب وبلاگ شما در گلدون وبلاگی سایت"حرف لر" و سایت "حرف تو" منتشر شد.
حتما توی گلدون وبلاگی تون نظر یادتون نره...
ان شالله در ماه 4گلدون وبلاگی داریم گلدون وبلاگی هفته اول، گلدون وبلاگی هفته دوم، گلدون وبلاگی هفته سوم، گلدون وبلاگی هفته چهارم
گلدون وبلاگی هفته اول خردادماه93:
گلدون وبلاگی لرستانی ها (گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ نویسان استان لرستان)
با لینک در سایت حرف لر:
http://harfelor.ir/fa/news/1129/khordad2093/
لینک در سایت حرف تو:
http://harfeto.ir/?q=node/27465
یا علی مدد
سلام........سایت پر محتوایی دارین.........اگه با تبادل لوگو موافقید، اعلام فرمایید.
یا علی
خدایا
دلم یک نماز دونفره میخواهد
خودم
و
خودت
ملتمس دعااا
خدایا
دلم یک نماز دونفره میخواهد
خودم
و
خودت
ملتمس دعااا
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۳ بـــآنــــــوی پِــنهــــآنــــ
خیلی جالب و مفید بود.ان شا الله که استفاده ببریم..

چه حرفها که درونم نگفته می ماند..خوشا به حال شماها که شاعری بلدید....منتظرتون هستم:)
با سلام و احترام.
لوگوی شما در وبلاگ گوهر بقیع درج گردید
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۱ سنگر مجازی بصیرت
سلام همسنگر
باچند مطلب بروزم
منتظر حضور گرم شما هستم
یاشهید
سلام خدا قوت
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۳۸ فرهاد آسمانی
با سلام
از این وب دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد
در پناه حق
با سلام و احترام
مطلب بسیار زیبا هست...از ارسال لینک مطالبتون ممنونم
مطلب در سایت"حرف لر" و سایت"حرف تو"منتشر گردید.
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی