مصاحبه با سایت حرف تو :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

مصاحبه با سایت حرف تو

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ

حرف لر:وبلاگ"پایگاه اینترنتی سربداران "را به عنوان وبلاگ برترآذرماه 92 قراداده است...که در اینجا مصاحبه ای با نویسنده  وبلاگ "پایگاه اینترنتی سربداران " انجام دادیم که تقدیم می کنیم....

سربداران

  پایگاه اینترنتی سربداران 

لطفا خودتون را معرفی کنید؟

به نام خداوند بخشنده و مهربان  اینجانب علیرضا مقدسی متولد سال بهمن ماه 1372 از شهرستان بروجرد استان لرستان 

  به چه دلیل نام وبلاگ خود را «سربداران» انتخاب کرده اید؟

سربداران نام جنبشی از شیعیان ایران در هشتم هجری بود و به دست شیخ خلیفه مازندارنی تشکیل شده و یکی از اهداف انها مقابله با مغول ها بود.

 بنده هم خواستم این جنبش رو  از نوع تشکیل بدم و در جامعه مجازی با دشمن مقابله کنم 

 از چه زمانی وبلاگ نویسی را شروع کردید و چگونه با اینترنت و فضای مجازی آشنا شدید؟

من حدودا از سال 90  وبلاگ نویسی رو شروع کردم البته در وبلاگ مهدویت اول کارم میکردم بنام یوسف زهرا ،اما در حال حاضر با کمک دوستان و راهنمایی یکی از دوستام به نام محمد رضا جوادی محب تونستم در سال فروردین 92 در وب سربداران شروع به کار کنم و کمتر از یک سال این وبلاگ رو در وب های نوبت شما و حرف لر به عنوان برترین وبلاگ معرفی کنند

   چه میزان وقت در روز برای وبلاگ اختصاص می دهید؟

من حدودا بیش از چهار ساعت رو وب اختصاص دادم

  وظیفه ی ما در قبال ولایت فقیه چیست و چگونه این وظیفه را انجام بدهیم؟

 ما یک وظیفه فردی دارید و یک وظیفه اجتماعی ؛ وظیفه فردی ما آن است که سطح مطالعات خودمان را در ارتباط با بحث ولایت فقیه بالا ببرید و با مطالعه کتاب ها و مقالات و پرسیدن از علماء نسبت به این موضوع آگاهی بیشتر پیدا کنید ، چون می دانید ولایت فقیه در حقیقت شکل حکومت اسلامی است ، یعنی اگر از ما سوال کنند که نوع و شکل حکومت در اسلام چگونه است ؟

 

ما در جواب بگوئیم : در زمان پیامبر (ص) در رأس حکومت پیامبر است و در زمان امامان معصوم (ع) در رأس حکومت امام معصوم است ، و در زمان غیبت به تصریح امام زمان (عج) در رأس حکومت ، فقیه جامع الشرائط است ، کسی که بیشترین آشنایی با سلام را دارد به او فقیه می گویند ، حال اگر شرائط مدیریت و توانائی حکومت را داشته باشد ، در رأس حکومت اسلامی قرار گیرد.

 

وظیفه اجتماعی ما این است که مردم را با اصل ولایت فقیه آشنا کنید و به آنان بگوئیم ، همانگونه که اطاعت از خدا و پیامبر و امام معصوم واجب است اطاعت ولی فقیه نیز واجب است ، زیرا علت وجوب اطاعت به این است که پیامبر و امام معصوم حکم خدا را بیان می کنند ، ووظیفه دینی ما را به ما تعلیم می دهند ، لذا اطاعت از آنان واجب است  . اگر گفته می شود که چرا اطاعت از ولی فقیه واجب است ؟ زیرا او نیز حکم خدا را می گوید ، چگونه است که اطاعت از پدر و مادر واجب است ؟ قطعا پیامبر و امام معصوم و ولی فقیه اطاعت از آنان از اهمیت بیشتری برخودار است.

 بیشتر در چه زمینه هایی مطلب می نویسید؟

مطالبات ما بیشتر در زمنیه مذهبی اجتماعی و سیاسی هست اما در کل بخوام بگم مطالبات پایگاه اینترنتی سربداران تلفیق شده از انتظار مهدوی ،انتقام فاطمی و حسینی و منطق علوی است.

  پیشنهاد شما به تمام وبلاگ نویسان چیست؟

پیشنهاد من به وبلاگ نویسان اینه  که وقت بیشتری در برای وبلاگ نویسی بزارن  و مطالبات زیبا و مفید در اختیار خوانندگان وبلاگ بزارن.

  به نظر خودتون بهترین مطلبی که نوشتید چه بود؟

اگر بخوام گلچنین مطالب که خودم دوست بزارم خیلی هستن اما یکشو به طور مثال  پست شعر غربت یا صاحب الزمان هست .

اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانید و چه کتابی مطالعه می کنید؟

من بیشتر کار میکنم و کتاب های که بیشتر مطالعه میکنم یکی رمان هست و اصول کافی و مقتل حسینی و ..... مطالعه کردم و بیشتر کتاب های مذهبی میخونم

  در وبلاگتان به زیبایی اهمیت می دین یا به مطالب ؟؟؟

به هر دو اهمیت میدم  به نظر به وبلاگ خوبه اینه هم قالبش زیبا باشه و هم مطالباتش که با جذب خوانند بشه 

  *برای آینده فعالیت های خود در فضای مجازی چه برنامه هایی دارید؟ نیازها و مشکلات شما در این زمینه چیست؟

  اگر خدا توفیق بده بنده و چند نفر از دوستام میخواییم یک سایت به نام قبله نما در همین راستا تاسیس کنیم و همچنین فرصتی برای وبلاگ نویسان تازه وارد ایجاد کنیم و با راهنمایی و تجربه که در این سالها جمع اوری کردیم در اختیار شون قرار بدیم بتونیم در این  امر موفق و سربلند بیرون بیام.

  نظرتون درباره سایت حرف تو چیه و چه پیشنهادی دارید؟

به نظرمن سایت حرف تو یکی از برترین سایت هایی هست که من تا حالا دیدم هم از لحاظ مطالبات که جمع اوری میکنند و هم از نظر امکاناتی قرار دادن که بتونیم با وبلاگ نویسان سطح کشور ارتباط داشته باشیم .

  منبع مورد مطالعه شما اغلب چه سایت هایی هستند؟

مطالبی که خودم نوشته که ذکر منبع نداره اما مطالبتی که از کتاب یا وبلاگ یا سایت هایی رو در وبم منتشر نمودم ذکرمنبع زدم من بیشتر از کتاب ها مطلب جمع اوری میکنم و اسناد هم در اخرپست قرار می.دیم.

  به نظر شما دغدغه ی اصلی این روزها چه نوع مطالبی هستند؟

به نظر من مطالبات در مورد سیاست هست و حجاب 

از اینکه وقتتون در اختیار ما گذاشتی ممنونم

 سپاسگذارم....

۹۲/۰۹/۲۹
کـــمیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی