وهابیت ؛ اسلام آمریکایی :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

وهابیت ؛ اسلام آمریکایی

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸ ق.ظ

زمانی می آید که از قرآن جز خطوطی و از اسلام جز اسمی که به آن نامیده می شوند ، باقی نمی ماند و آن ها دورترین مردم از اسلام هستند . مساجد آن ها آباد و از جهت هدایت خراب و ویران است . 
-----------



-----------

داشتم بعضی از روایات مربوط به امام زمان (عج) و علائم آخرالزمان رو می خوندم که یه دفعه ، حدیث بالا رو دیدم و یادِ این موجودای کثیف به نام وهابیت افتادم . کسایی که دارن روزانه میلیون ها جنایت می کنن به اسم اسلام ، پیامبر (ص) و . . . کسایی که با بی حیایی ، بی شرمی و بی دینیِ تمام جهاد نکاح رو مطرح می کنن و در عرضِ دو سه ساعت تعدادیشون با زن ها و دخترای احمق و بی گناهِ وهابی هم بستر میشن و . . . کسایی که سر از تن مردم جدا می کنن ، سینه مردم رو میشکافن و جیگرشون رو به دندون می گیرن و . . . تنها به این گناه که اینا شیعه ومحب اهل بیت (علیهم السلام) هستن .

اگه کلیپ جنایات این وهابی های به ظاهر مسلمون رو دیده باشید متوجه میشید که اینا بعده هر کشت و کشتار و وحشی بازیشون الله اکبر میگن و محمد رسول الله میگن و کاراشون رو به حساب اسلام میزارن و خیال می کنن که چنتا بچه شیعه رو بکشن حتماً در بهشت هستن و قیامته راحتی دارن (زهی خیال باطل) !!!!! به نظرتون این اسلامِ وهابیت چه مشکلاتی داره که یه بارم نشدهآمریکا ، اسرائیل یا همون طفل نامشروع آمریکا و مستکبرین جهان کاری باهاش ندارن و حتی خیلی هم رابطه ی خوبی با بزرگشون ، ملک عبد اللهِ ولد الزنا ، دارن و همیشه آرزو دارن که ایران هم یه همچین اسلامی رو دنبال بکنه یعنی اسلام آمریکایی . .

-----------


-----------
اسلام آمریکایی در کلامِ امام امت ؛ روح اللهِ کبیر :
اسلام اشرافیت ، اسلام ابوسفیان ، اسلام مُلاهای کثیف دربارى ، اسلام مقدس نماهاى بیشعور حوزه ‏هاى علمى و دانشگاهى ، اسلام ذلت و نکبت ، اسلام پول و زور ، اسلام فریب و سازش و اسارت ، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ‏ها، و در یک کلمه «اسلام امریکایى» (صحیفه امام ، ج‏21 ، ص81)
-------------------
مصداق های امروزیِ اسلام آمریکایی :
اسلام نه غزه نه لبنان ، اسلام آتیش زدن پرچم امام حسین (علیه السلام) ، اسلام بی تفاوتی نسبت به مظلوم ، اسلام راحت طلبی ، اسلام شناسنامه ای ، اسلام بی حجابی ، اسلامبی غیرتی ، اسلام ترک واجبات ، اسلام انجام محرمات ، اسلام نفاق و دورویی ، اسلام تبعیت از شیاطین و استکبار ، اسلامِ کدخدا بودن آمریکا ، اسلامِ حذف شعار " مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه " ، اسلامِ آقازادگی برخی از دوستان ، اسلام خون کردنِ دلِ امام خامنه ای (حفظه الله) و...


منبع:در انتظار یار


۹۲/۰۷/۲۵
کـــمیل

نظرات  (۵)

سلام
مطلب شما در سایت نوبت شما منتشر شد
لینک مطلب : http://www.nobateshoma.ir/?p=10573

موفق باشید
۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۳ سمت مهدی (عج)
علیکم السلام...
بنده لوگوی شما را در وبلاگم قرار دادم وشما را لینک کردم.
لطفا"شما هم ما را لینک و لوگوی ما فراموش نشود!
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۶:۱۲ در انتظار یار
سلام همسنگریِ عزیز . خسته نباشید . خدا قوت
خیلی ممنون از این که به ما سر زدید و نظر دادید . بازم به ما سر بزنید و نظر بدید . منتظر شما هستم .
خیلی از این که به بنده و وب حقیر لطف دارید ، ممنون .

چشم ان شا الله از این به بعد به شما اطلاع می دهیم .

تعدادی از این مطالب که تا به حال منتشر شده :

وعده نزدیکیِ ظهور امام زمان (عج) ؛ امتحانی برای غربال شدن منتظران . . . ( صفحه 4 از وبلاگ )

آیت الله بهجت (ره) : چقدر باید به فکر حضرت غائب (عج) باشیم ؟! ( صفحه 5 )

وهابیت ؛ فرقه ای ضاله ( صفحه 6 )

امام مهربونم دلم هواتو کرده . . . ( صفحه 6 )

و .....................

چشم ان شا الله به شما اطلاع میدم . خیلی ممنون . با اجازه . فعلا یا مهدی
یاعلی
با افتخارلینک شدید
۲۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۴۳ محمد جواد آهنگر
سلام همسنگر
شما با افتخار لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی