ایام تبلیغ ، بهترین لحظات زندگی :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

ایام تبلیغ ، بهترین لحظات زندگی

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

سلامی به لطافت بهار به شما دوستان عزیز

ببخشید که این چند وقت کمتر تونستیم دست به قلم بشیم و از احوالات روزگار طلبگی واستون بنویسیم ؛ واقعا سرمون شلوغ بود .

راستی سال جدید ۹۴ رو هم به شما تبریک عرض میکنم و ان شاء الله که سال خوبی داشته باشین .

حقیقتش امسال خداوند متعال یه توفیق خیلی بزرگی نصیبمون کرد که تبلیغ فاطمیه علیها السلام در عید بود و با ۶ نفر از دوستان راهی مناطق شیعه و سنی نشین شدیم برای احیاء فاطمیه سلام الله علیها .

آهنگ سفر . . . 

روز های پایانی سال ؛ خانواده داشتن آماده مسافرت میشدن و آهنگ سفر کرده بودن اما فکر من مشغول بزرگترین آرزوم بود اینقدر این فکر مشغولم کرده بود که اصلا حتی متوجه امتحاناتم هم نبودم ! زمان در حال عبور بود و من در حال فکر و مهیا کردن امورات تبلیغ .این امر اینقدر مهم و دوستداشتنی بود که یکی از رفقا با اینکه امسال سال اول زندگی شیرینش بود اما همه چیز را حتی همسرش را مدتی برای رسیدن به آن آرزو گذاشت کنار و او هم مشغول مهیا کردن وسایل تبلیغ بود .

حرکت به سمت مناطق . . .

بعد از ظهر سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۳ حرکت کردیم ؛ اما چه حرکتی ؟ در دل همه این بود که شاید دیگه برنگردن ! واقعا لحظاتی لذت بخش بود و در حال حرکت داشتیم با مولای خود امیرالمومنین علیه السلام ندبه میکردیم که ای آقای دوجهان ؛ ما برای دفاع از ولایت شما و احیاء شعائر فاطمیه همه هستی خود را برای یه لحظه دلخوشی شما رها کرده ایم تا توانسته باشیم رضایت شما را به دست آوریم  . . .

به تو میدهم تمام هستی خود را ؛ تا کشی دستی بر سرم یا مولا

شب فرا رسید و ما هم در مکان استراحتمان مستقر شدیم ؛ حوزه ای دلنگیز و با صفا ؛ شام را که خوردیم آماده شدیم برای مشخص کردن روستاها و اسم روستاها را نوشتیم و قرعه انداختیم که هرکسی کجا برود .

روزها میگذشت و دوستان مشغول مطالعه و جمع آوری اشعار برای روضه های منبر بودند ؛ واقعا سخت بود که روضه بخوانیم برای مادر سادات آن هم روضه های در و دیوار و . . . عجیب دلمان میگرفت مخصوصا بعد از منبر .

مناطقی خشک و دور از آبادی . . .

منطقه ای که رفته بودیم خراسان جنوبی بود ؛ جای شما خالی فقط بیابان بود بیان بود بیابان . . . بنده خدا روستایی ها وضع مالی درست و حسابی نداشتند و از جهت فرهنگ هم در شدت ضعف بودند اما الحمد لله در تجمع روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ثابت کردند که رگ غیرتشون هنوز و هنوز زنده است و در دفاع از ولایت استقامت میکنند ؛ اگر چه از جهت امکانات در نهایت فقر باشند !

از غذاهای اونجا براتون بگم . . .

 عجب غذاهایی داشتیم ! شده بودیم کدبانوی دوستان ؛ آخه آشپز حوزشون رفته بود مرخصی و فقط مواد اولیه آشپزی رو گذاشته بود واسمون ؛ ما هم آستینا رو زده بودیم بالا و مشغول آشپزی شده بودیم . یادم میاد وقتی که نوبت من شده بود واسشون آبگوشت گذاشتم ؛ حسابی خوشمزه و لذیذ تا جایی که خود خادم مدرسشون که اون روز ظهر ناهار با ما بود به آشپز حوزه میگفت که نمیشه این آقا طلبه ( یعنی من ) واستم حوزشون و براشون پخت و پز کنم !

لحظه عشق فرا می رسد . . .

زمان گذشت و روز شهادت حضرت صدیقه کبری علیها السلام فرا رسید ؛ روزی که همه ما برای رسیدنش دلمان بی تاب شده بود ؛ به عنایت خداوند متعال حدود ۲۰ روستا بودند که در تجمع فاطمیون گرد هم آمده و مشغول به عزاداری شدند ؛ من خودم باورم نمیشد که این چنین باشکوه مراسم برگزار بشود ؛ نزدیک ۳ الی ۳.۵۰۰ هزار نفر عزادار ؛ در یک منطقه شیعه و سنی نشین ! بسیار غوغا بود .

خدانگهدار بهترین لحظات زندگی . . .

اما هر چه نزدیک تر به سمت غروب میشدیم میدیدم که چهره های رفقا دگرگون بود ! حتی تا خود مشهد یکی از دوستان بسیار اندوهگین بود و علتش هم که بعدا جویا شدم بخاطر رفتن از منطقه بود ؛ بخاطر منبر و روضه های بعد از نماز ؛ به خاطر جمع صمیمی که شب ها دور هم بودیم ؛ به خاطر لحظات شیرینی که در دوران جوانی برای دفاع از ولایت امیرالمومنین علیه السلام جمع شده بودیم و بخاطر . . .

من که خودم نماز شکر این سفر تبلیغی رو بجا اوردم ؛ چون آرزوی من بعد از ۲۰ سال بود که به قسمتی از شرینی اش رسیدم ؛ راستی رفقا آرزوی من دفاع از ولایت امیرالمومنین علیه السلام و نشر جهانی معارف اهل بیت علیهم السلام بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود ، آرزویی که برای رسیدن به این آرزو  دنیا و ما فیها را برای خوشنودی قلب آقام امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام فروختم و همه آنها را طلاق داده ام !

اگر چه که همه نوشته با هم ربط خاص نداشت اما گفتم که یه کلیاتی از سفر تبلیغیمون بدونید ؛ شاید شما هم خوشتون اومد و در سفر های بعدی با ما همراه بودین .

موفق باشین

طلبه جوانـــــ

۹۴/۰۱/۱۷
کـــمیل

نظرات  (۲)

۱۷ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۰۳ حرف لر کانون وبلاگی لرستان
سلام
خداقوت
مطلب در سایت حر ف لر با ذکر منبع درج گردید.
التماس دعا
خدا قوت
اجرتون با بی بی دو عالم(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی