تبلیغات وهابیت علیه شیعه :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

تبلیغات وهابیت علیه شیعه

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

در رابطه با بحث وهابیت، اگر بخواهم در یک جمله عرض کنم، با توجه به امکانات مالی و نیرویی که امروز در اختیارات وهابیت است، از یک پیچیدگی ویژه‌ای برخوردارند که شاید قوی‌ترین مراکز فرهنگی، حتی مسیحیت هم مانند اینها، یکّه‌تاز میدان نیستند.

 

حدود 4 سال قبل که به مکه مکرمه مشرف شدم، از مرکز فرهنگی وهابیت، رابطة العالم الإسلامیة که عزیزانی که وارد مکه می‌شوند، از مدینه منوره، در همان ابتداء، یک کاخ سفیدی درست کرده‌اند که تابلوی رابطة العالم الإسلامیة را روی آن نصب کرده‌اند و من حدود 7 ساعت از این مرکز دیدن کردم و بخش‌های مختلف این مرکز را از نزدیک دیدم و با روش‌های تبلیغی اینها و بروشورها و نشریات و کتاب‌هایی که چاپ کرده بودند را از نزدیک دیدم. خلاصه اینکه مرکز رابطة العالم الإسلامیة، مانند دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ما است؛ با این تفاوت که اینها مرکز فرهنگی هستند، ولی در سازمان ملل متحد، عضو مراقب دارند و در سازمان یونسکو و یونیسف، عضو رسمی دارند. یکی از مسئولین اینها می‌گفت: «هیچ کشوری نیست که ما در آنجا، دفتر و نمایندگی نداشته باشیم».حوزه فعالیت‌شان، از کارهای فرهنگی تا رسیدگی به ایتام و مستمندان و تأسیس بیمارستان و کمک دارویی به بیماران و غیره است

 

 

عزیزان همه می‌دانند که روش تبلیغی امروز با دوران‌های گذشته، تفاوت زیادی دارد. در گذشته که چاپ اختراع شد، برای انتقال فرهنگ از نقطه‌ای به نقطه دیگر و از نسلی به نسل دیگر، از نشریه، روزنامه و کتاب استفاده می‌شد. ولی امروز، با توجه به امکانات مدرنی مانند فضای سایبری و اینترنت و ماهواره و پیام کوتاه که در اختیار بشر قرار گرفته است، مخالفین و دشمنان ما، حداکثر استفاده را از این ظرفیت‌های موجود انجام می‌دهند.

 

آمار تبلیغی وهابیت

 

در آمارهای موجود، در سایت www.isl.org.uk اعلام شده است که 40 هزار سایت وهابی، به صورت شبانه‌روز، مشغول فعالیت علیه شیعه است. کافی است که شما مراجعه کنید به سایت فیصل نور : www.fnoor.com که توسط یکی از وهابیون عربستان سعودی اداره می‌شود و مشهور است که پشتیبانی مالی آن را، آقای امیر نایف، ولیعهد فعلی عربستان سعودی بر عهده دارد. در این سایت، بیش از 40 هزار عنوان کتاب و مقاله ضد شیعی وجود دارد و می‌شود گفت که این سایت، مادربزرگ تمام سایت‌های وهابی است و کمتر سایت وهابی است که با این سایت، لینک نشده باشد یا مطالب علمی را از اینجا تغذیه نکند. هم‌چنین سایت‌های فارسی مانند سنی نیوز و سنی آنلاین و اسلام تکست که سایت‌های فارسی است و عمدتا مطالب تند ضد شیعی و فحاشی و اهانت را به صورت گسترده، علیه شیعه منتشر می‌کنند.

 

در خبرهایی که در هفته گذشته در سایت‌های خبری آمد، گفته شد که یکی از پژوهشگران کانادایی اعلام کرد: «از هر 2 سایت اسلامی، یکی سایت متعلق به وهابی‌ها است». حتی اینها در حال پشت سر گذاشتن حوزه فرهنگی إخوان المسلمین هستند.

 

من در مسافرتی که قبل از عید به کشورهای آلمان و هلند داشتم و فرصت خوبی بود برای استفاده از سایت‌های اینترنتی و دوستان خوبی هم در آنجا به ما کمک می‌کردند، یکی از چیزهایی که در فضای سایبری و اینترنتی برایم خیلی عجیب بود، در رابطه با حضرت مهدی (أرواحنا لتراب مقدمه الفداء) به عنوان موعود، یک و نیم میلیون صفحه مطلب در اینترنت وجود دارد، ولی در رابطه با این‌که مسیح، موعود است و مصلح کل و منجی، 18 میلیون صفحه مطلب در اینترنت وجود دارد. شاید این آمار، به ظاهر ساده باشد، ولی اگر مقداری دقت کنیم، می‌بینیم که اینها از این امکانات امروز، چقدر استفاده می‌کنند و ما چقدر استفاده می‌کنیم.

 

این مطالب را می‌توانید در سایت دانشگاه امیر کبیر مشاهده کنید.

 


فعالیت در شبکه‌های ماهواره‌ای

 

در حال حاضر، از 1800 شبکه ماهواره‌ای که در منطقه، فعال هستند، حدود 300 شبکه ماهواره‌ای، فقط علیه أهل بیت (علیهم السلام) برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی می‌کنند.

 

شاید شنیدن اینها، ساده باشد و آمار گفتن و آمار دادن و آمار شنیدن، سهل باشد، ولی شما ببینید که آنها از نظر مسائل تبلیغی و فرهنگی در چه نقطه‌ای هستند و ما در چه نقطه‌ای هستیم؟ نهایت کاری که اتحادیه تلویزیون‌های اسلامی توانسته است انجام بدهد، این بود که حدود 2 هفته قبل همایشی در تهران داشتند و توانستند 182 رادیو و تلویزیون محلی را جمع کنند.

 

در بعضی از ماهواره‌ها، به هوای دفاع از ولایت و تشیع، به فحاشی علیه أهل سنت و جسارت به مقدسات أهل سنت هجوم آورده‌اند که نتیجه‌اش، جز فتنه، چیز دیگری نبوده است. با این‌که همه شنیدیم که در کنگره آمریکا، سال 2009 میلادی را رسما به عنوان سال اختلاف شیعه و سنی اعلام کردند و برای این، بودجه‌های ویژه‌ای اختصاص دادند. ما فراموش نکرده‌ایم که در آغاز إشغال کشور عراق، در تمام روزنامه‌ها منتشر شد و اگر اشتباه نکنم، در تاریخ 20 یا 19 اسفند 1384 در روزنامه کیهان نوشته بود: «نظامیان آمریکایی در عراق، یک جوان سید و معمم نورانی را دستگیر کرده بودند که او، همان مهدی موعود است و مدت‌ها او را در زندان شکنجه می‌کردند تا اعتراف کند او مهدی است». بعد از آن‌که متوجه شدند پدر و مادر آن مهدی موعود، این‌چنین ویژگی‌هایی دارد و پدر و مادر این شخص هم کسی دیگر هستند، نا امید شدند و از او تعهد گرفتند که اگر محل إختفاء مهدی موعود را پیدا کرد، به نظامیان آمریکایی گزارش بدهد. هم‌چنین رئیس جمهور سابق آمریکا، آقای ‌بوش، یک هیئت علمی، متشکل از مسلمانان و مسیحیان و نظریه‌پردازان کاخ سفید را معین کرد تا تحقیقی درباره حضرت مهدی (أرواحنا لتراب مقدمه الفداء) بکنند و نتیجه تحقیق را به ایشان گزارش کنند. این بیانیه در رسانه‌های داخلی هم منتشر شد، ولی این‌که نتیجه‌اش چه شد، خبری نشد؟

 

در 17 ماه رمضان امسال، یک طلبه جاهل و نادان در لندن، جشن وفات عایشه را برگزار کرد و حرف‌های تند و نادرست و خلاف شرع را مطرح کرد و حتی کار به جایی رسید که مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری موضع گرفتند و بیش از 90 نفر از علماء بزرگ شیعه در عربستان سعودی، در منطقه شرقیه و ائمه جمعه و جماعات و رؤسای حوزه‌های علمیه محکوم کردند و همین محکومیت‌ها، در روزنامه رسمی عربستان سعودی به نام الریاض چاپ شد. در تحریک این‌گونه افراد که زمینه فتنه دارند، بعید نیست که وهابی‌ها سرمایه‌گذاری کرده باشند و این‌گونه افراد را شناسائی بکنند و بودجه و امکانات در اختیار آنها قرار بدهند تا حرفی بزنند و جهان اسلام را بر هم بزنند. بعد از ماه رمضان هم به بهانه اهانت به أم المؤمنین عایشه، حدود 19 شبکه ماهواره‌ای وهابیت، به صورت یکنواخت و همزمان، علیه شیعه برنامه داشتند. أخیراً هم برخی از شبکه‌های وهابیت، مانند شبکه وصال و شبکه صفا که برای خود من هم دیدن یک دقیقه از برنامه‌های‌شان، قابل تحمل نبود، نسبت به مراجع عظام تقلید، رکیک‌ترین و وقیح‌ترین عبارات را که حتی أراذل و أوباش هم به کار نمی‌برند، به کار می‌بردند و نسبت به ائمه (علیهم السلام) جسارت‌های وقیحانه و نسبت به حرم مطهر ائمه (علیهم السلام)، اهانت‌ها و جسارت‌های وقیحی انجام می‌شد. به قول یکی از آقایان: «بی‌حیائی هم حدّی دارد، ولی این آقایان، بی‌حیائی را از حدّ گذراندند»؛ مخصوصا در ماه مبارک رمضان امسال، شبکه‌های المستقلة، حافظ، صفا، ناس، الرحمة، الحکمة، الخلیجیة و الصحة، بی‌حیائی را از حدّ گذراندند. البته اینها یک توطئه‌ای است و ما از پشت پرده آن خبر نداریم و چون این شبکه‌ها در کشور مصر و از طریق نایل ست پخش می‌شد، در هفته گذشته، دولت مصر از پخش این شبکه‌ها جلوگیری کرد؛ از جمله این شبکه‌ها، شبکه صفا و شبکه وصال بود که در میان این شبکه‌ها، در بی‌حیائی، یک سر و گردن بیشتر از بقیه بودند.

 

عربستان سعودی اعلام کرد که در أیام حج امسال، یک شبکه رادیویی را به 8 زبان زنده دنیا راه اندازی می‌کند تا حجاج بیت ا… الحرام بتوانند از این رادیو، حدأکثر استفاده معارفی را داشته باشند.

 

نکته جالبی که در بعضی از سایت‌های خبری آمد، این است که اینها رسما إعلام کردند: «شبکه‌های ماهواره‌ای شیعه، خطرناک‌تر از بمب هسته‌ای و بمب أتمی است». چون اینها می‌دانند که شبکه‌هایی مانند شبکه الکوثر که شخصیت‌هایی مانند آیت ا… کورانی یا سید کمال حیدری در آنجا صحبت می‌کنند یا در شبکه أهل البیت و هم‌چنین شبکه ولایت، این صحبت‌ها مانند بمب أتم منفجر می‌شود و أفکار جوانان وهابی را بیدار می‌کند.

 

موج بیداری جوانان أهل سنت و وهابیت و گرایش به مذهب شیعه

 

با توجه به اطلاعات گسترده‌ای که بنده دارم و معمولاً این خبرهایی اینترنتی و ماهواره‌ای را در أسرع وقت یا خودم دنبال می‌کنم یا به وسیله دوستان داخلی و خارجی به دست بنده می‌رسد، در یک جمله بگویم: «در این 15 قرن، تاکنون سابقه نداشته است که رویکرد جوانان وهابی و أهل سنت به طرف مذهب شیعه، مانند قرن حاضر باشد» و در هر هفته، 10، 20 نفر یا در بعضی از هفته‌ها، بیش از 30 نفر به بنده مراجعه می‌کنند و رسماً به مذهب أهل بیت (علیهم السلام) کشیده می‌شوند. در همین امسال، موارد متعددی داشتیم که جوانان مسیحی به قم آمدند و خدا این توفیق را داد که به دست ما، مسلمان و شیعه شدند و برگشتند.

 

در حدود 40 روز، یک آقایی از لندن آمده بود و 25 سال، مبلّغ بهائی بود و تحت تأثیر صحبت‌های ما در ماهواره قرار گرفت و تصمیم گرفت توبه کند و به مذهب أهل بیت (علیهم السلام) و شیعه گرایش پیدا کند.

 

برخورد ما با أهل سنت

 

با این تبلیغات گسترده‌ای که وهابی‌ها دارند، در خیلی از جاها، نتیجه‌ای معکوس داده است. ظاهرا أبو بصیر است که خدمت امام صادق (علیه السلام) می‌رسد و عرض می‌کند:

 

ما با أهل سنت چگونه برخورد کنیم؟ حضرت می‌فرماید: شما، امام دارید و ملترم هستید از او تبعیت کنید. گفت: بله. حضرت فرمود: من که امام شما هستم و شما به من إقتداء کرده‌اید، تعامل من با أهل سنت این‌گونه است که اگر مریض بشوند، به عیادت‌شان می‌روم و اگر از دنیا بروند، به تشییع جنازه‌شان می‌روم و اگر در محکمه‌ای از من بخواهند که شهادتی را علیه یا له بدهم، می‌روم و … .

 

لذا ما بارها گفته‌ایم که حتی اگر ائمه (علیهم السلام) به ما توصیه نمی‌کردند که با أهل سنت، به صورت مؤدبانه برخورد کنید و مراجع عظام تقلید ما هم چیزی نگویند و فقط ما باشیم و عقل خودمان، از اهانت و سبّ و ناسزا، چه نتیجه‌ای عاید شیعه می‌شود؟ آیا جز گریزان شدنِ حتی جوانان ما از مذهب، نتیجه دیگری دارد؟ وقتی جوان شیعه می‌بیند من روحانی شیعه، فحش می‌دهم و اهانت می‌کنم و می‌خواهم با فحش و اهانت، حرفم را به کرسی بنشانم، با خودش می‌گوید که اگر ما حرف برای زدن داشتیم و این روحانی حرف برای زدن داشت، چرا فحش می‌دهد و توهین می‌کند؟! فحش و توهین و ناسزا، حرف کسی است که حرفی برای زدن ندارد! این به ضرر شیعه و جوانان ما است! اما بعضی از عزیزان، این‌گونه اهانت، فحش و ناسزا در شبکه‌های جهانی می‌دهند که میلیون‌ها بیننده دارد و ما نمی‌دانیم دلیل‌شان چیست؟!

 


انتشار مطالب ضد شیعی از علماء شیعی

 

یکی از روش‌های جدید تبلیغ وهابیت، انتشار مطالب ضد شیعی از علماء شیعی است و در این 2 ، 3 دهه أخیر، یلی روی این مسئله، سرمایه‌گذاری کرده‌اند. شما اگر برنامه‌های شبکه‌های وهابی صفا و وصال و نور را به مدت یک هفته دنبال کنید، می‌بینید که یکی از حساس‌ترین مطالب‌شان، این است که بعضی از علماء شیعه، علیه شیعه حرف زده‌اند. مثلا روی دکتر موسی موسوی، نوه مرحوم سید أبو الحسن اصفهانی (ره) سرمایه‌گذاری‌های زیادی در سایت‌ها و ماهواره‌ها و کتاب‌های‌شان کرده‌اند. ایشان کتابی نوشت به نام الشیعة و التصحیح و خود حضرت آیت ا… العظمی سبحانی برای من نقل می‌کرد و می‌گفت: «من خودم از رادیو شنیدم که صدام می‌گفت: اگر این 8 سال جنگ ما علیه ایران، هیچ فایده‌ای نداشت جز این‌که این کتاب توسط یک مرجع زاده نوشته شد، برای ما کافی است». این کتاب، از اول تا آخرش، جز فحش و جسارت به شیعه و مقدسات به شیعه، چیز دیگری ندارد. وهابیت هم از این دکتر موسی موسوی، بت ساخته‌اند. یکی از مراجع عظام تقلید که شاید راضی نباشند نام‌شان را ببرم و در میان حوزویان، به قداست و تقوا و ولایت، إشتهار دارد، به من می‌گفت: «من فراموش نمی‌کنم که همین موسی موسوی، در زمان شاه، شراب‌خواری و زناکاری ایشان و رفتن به کاباره‌ها و نزدیکی‌اش با ستاره‌های سینمایی، نقل مطالب روزنامه‌ها بود». حتی ایشان به بعضی از رقاصه‌های مشهور که با هم بودند، چِکْ داده بود و از ایران فرار کرد و چکش هم برگشت خورد و در روزنامه‌ها هم منتشر شد. یکی از آقایان هم گفته بود: «حتما ایشان می‌دانست پولی که به اینها می‌دهد، حرام است، لذا، چک بلا محل صادر کرده بود». هم‌چنین می‌گفت: «ایشان با هویدا، نخست وزیر شاه هم دیدار داشت و سر او را کلاه گذاشت و مبلغ هنگفتی از او گرفت و فرار کرد». حالا ببینید که وهابی‌ها، امروز از این شخص، یک هاله‌ای از قداست در اطراف او کشیده‌اند و به عنوان یک روشنفکر شیعه معرفی می‌کنند که: «وقتی متوجه شد مذهب شیعه، مذهب منحرفی است، کتابی نوشته به نام الشیعة و التصحیح».ایشان، تقریبا 7 ، 8 سال قبل، بر اثر شرب خمر زیاد، در عربستان سعودی مبتلا به سرطان و به درک واصل شد. من با عموها و پسرعموهای او که در مشهد هستند، مرتبط هستم و برادران و خواهران او در تهران هستند و می‌گفتند: «ما خجالت می‌کشیدیم که در تهران، برای او یک مجلس بگیریم و این مایه ننگ خانواده ما بود». حضرت آیت ا… العظمی سبحانی در مقدمه کتاب شیعه پاسخ می‌دهد نوشته است که همین کتاب ایشان، فقط در یک سال، با 10 میلیون تیراژ چاپ شد و در کشورهای اسلامی منتشر شد.

 

الان اینها از سید أبو الفضل برقعی، یک بت ساخته‌اند و او را، آیت ا… العظمی معرفی می‌کنند که از اساتید برجسته حوزه علمیه قم بود. هر روز نوارهای ایشان در مورد اهانت به مقدسات شیعه و اهانت به مراجع عظام تقلید و به مسخره گرفتن زیارت ائمه (علیهم السلام) را در شبکه نور، مرتباً پخش می‌کنند و شبکه‌های عربی هم با زیرنویس عربی پخش می‌کنند. با این‌که سوابق ایشان کاملا واضح و روشن است. بله، ایشان در حوزه علمیه بودند و در زمان حضرت آیت ا… العظمی بروجردی (ره) بود و کتاب رسائل و مکاسب تدریس می‌کردند و به خاطر جسارتی که در مسجد امام (ره) نسبت به حضرت آیت ا… العظمی بروجردی کردند و جسارت وقیحی نسبت به ایشان کردند، جوانان و مردم قم ریختند و ایشان را از قم بیرون کردند و ایشان به تهران رفت و در مسجد وزیر دفتر که مادر مصدق آن را ساخته بود، مدتی آنجا بود و آنجا هم به اهانت‌هایش ادامه داد و شیعیان او را هم از آنجا بیرون کردند. کتاب منهاج السنة إبن تیمیة، از قرن هفتم تا الان، یک ترجمه فارسی دارد که آن هم به قلم ایشان نوشته شده است. چند سال پیش که به مکه مشرف شده بودیم، وقتی وارد بیت ا… الحرام می‌شدیم، این قفسه‌های کوچکی را که قرآن در آن می‌گذارند، می‌دیدیم که یکی در میان، یک قرآن گذاشته‌اند و یک ترجمه منهاج السنة إبن تیمیة به قلم سید أبو الفضل برقعی گذاشته‌اند؛ این واقعا مایه ننگ است. البته ایشان حدود 70 تألیف مخطوط و مطبوع دارد و از این تعداد، حدود 30 کتاب را به نفع شیعه نوشته و 40 کتاب را علیه شیعه نوشته است. ولی ایشان در آخر عمر، از این جسارت‌هایش پشیمان شد؛ ولی پشیمانی فایده‌ای ندارد:

 

وَ لَیْسَتِ التَّوْبَةُ لِلَّذِینَ یَعْمَلُونَ السَّیِّئَاتِ حَتَّى إِذَا حَضَرَ أَحَدَهُمُ الْمَوْتُ قَالَ إِنِّی تُبْتُ الْآَنَ وَ لَا الَّذِینَ یَمُوتُونَ وَ هُمْ کُفَّارٌ أُولَئِکَ أَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابًا أَلِیمًا

 

سوره نساء/آیه18

 

یکی از دوستان نزدیک ایشان، جناب آقای حسینی ورجانی برای خود من نقل می‌کرد و می‌گفت: «در همان بیماری که از دنیا رفت، ما به عیادت او رفته بودیم و ایشان وصیت‌نامه‌اش را برای ما خواند و گفت من شیعی هستم و معتقد به امامت و عصمت 12 امام هستم و اشتباه کرده بودم». وقتی ایشان را از تهران بیرون کردند، به روستای کن در اطراف تهران رفت و در منزل پسرش زندگی می‌کرد و وصیت کرد: «اگر شیعیان اجازه دادند، جنازه مرا در امام‌زاده شعیب (علیه السلام) دفن کنید تا شاید ایشان مرا شفاعت کنند و خداوند از گناه من بگذرد».

 

الان، جسارتی که علیه شیعه یا تخریب أفکار جوانان، توسط نوارهای ایشان انجام می‌گیرد، در کمتر صحبتی و در کمتر سخنرانی می‌بینم انجام شده باشد. البته آقای عثمان الخمیس آن چهره وهابی تند و تکفیری که همه او را می‌شناسند که تندی‌ها و اهانت‌های او و آقای عرعور و آقای ملازاده هم به نفع شیعه است و قطعا شیعیان را در عقائدشان راسخ‌تر می‌کند. لذا، یکی از چیزهایی که ما باید روی آن حساس باشیم و حوزه علمیه هم روی آن سرمایه‌گذاری بکند و همایش‌های مختلف بگذارد، شناساندن چهره‌هایی مانند سید أبو الفضل برقعی است که امروز اینها را به عنوان چهره‌های شیعی معرفی می‌کنند که فلان شخص، شیعی بوده و به سنی شده و این حرف‌ها را می‌زند. یا اگر جایی می‌بینند که چهره شیعی پیدا نمی‌کنند، چهره‌سازی می‌کنند. مثلا کتاب‌های متعددی در عربستان سعودی چاپ شده است به نام حضرت آیت ا… العظمی سبحانی و علامه عسگری (ره). حضرت آیت ا… العظمی سبحانی در نامه‌ای که به دکتر قرضاوی نوشت، فرمود: «آیا اطلاع دارید که در عربستان سعودی و امارات، روزی نمی‌گذرد مگر این‌که رساله‌ای یا کتابی یا مقاله‌ای علیه شیعه نوشته می‌شود و متأسفانه همگی، تکرار مکررات و تهمت‌های واهی است که ده‌ها بار پاسخ آنها داده شده است. … ، آنان حتی به این حدّ إکتفاء نکرده و کتاب‌هایی در نقد شیعه، به نام علماء شیعه چاپ و منتشر می‌کنند. حتی کتابی به نام این‌جانب و کتابی به نام مرحوم علامه عسگری (ره) چاپ و منتشر کرده‌اند و هر دو نفر را مبلغ وهابیت و منتقد تشیع معرفی کرده‌اند». یعنی اینها در این‌که از چهره‌های مشهور شیعه، علیه شیعه چهره‌سازی کنند، هیچ إبائی ندارند. حتی در اوائل سال، یکی از عزیزان از افغانستان به من زنگ زد و گفت: «در اینجا یک کتابی نوشته‌اند از قول شما که قزوینی سنی شده و علیه شیعه، کتابی نوشته  و جزوه‌ای منتشر کرده‌اند». من هم گفتم: «اگر صدای حضرت آیت ا… العظمی سبحانی و علامه عسگری (ره) به جهانیان نمی‌رسد و محدود است، بنده به برکت أهل بیت (علیهم السلام) در ماهواره‌های شیعی و وهابی، حضوری فعال داریم و در شبکه المستقلة و نور و سلام و ولایت، کمتر هفته‌ای است که برنامه‌ای علیه وهابیت در دفاع از شیعه نداشته باشیم». اینها تا این اندازه دنبال این هستند که مطالبی را از شیعه، علیه شیعه درست کنند. یا مثلا کتاب لله، ثم للتاریخ را که ترجمه کرده‌اند به نام أهل بیت از خود دفاع می‌کنند، عربستان سعودی با تیراژهای میلیونی چاپ کرد و در تمام کشورهای اسلامی منتشر کردند. یکی از علماء بزرگوار قطیف، در مکه مکرمه، در بعثه مقام معظم رهبری در دیداری که با ما داشتند و گفتند: «در منطقه قطیف و أحصاء، این کتاب را داخل کامیون گذاشته بودند و در میان جوانان شیعه پخش می‌کردند و هر جا که صف نانوایی یا غیره می‌دیدند، می‌آوردند و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دادند». در کویت، 100 هزار نسخه از این کتاب را چاپ کردند و در میان مردم منتشر کردند و یکی از علماء برجسته شیعه کویت، آقای مُهری، رسماً به دولت کویت اخطار دارد: «اگر جلوی انتشار این کتاب را نگیرید، کویت، به لبنان دوم مبدّل خواهد شد». آنها هم جلوی نشر این کتاب را گرفتند. نویسنده این کتاب را هم جناب حضرت آیت ا… سید حسین موسوی از مراجع بزرگ شیعه در نجف اشرف معرفی می‌کنند و ایشان مدتی در آنجا تدریس می‌کرد و شبهاتی داشت و خدمت حضرت آیت ا… العظمی خوئی (ره) و حضرت آیت ا… العظمی صدر (ره) و دیگران رفت و شبهات او را جواب ندادند و برگشت سنی و وهابی شد. چهره‌ای را که نه خداوند هم‌چنین فردی را آفریده و نه میکائیل برای او روزی مقدر کرده و نه عزرائیل هم‌چنین فردی را قبض روح کرده و نه آسمان بر سر او سایه افکنده و کره زمین، سنگینی او را درک کرده، امروز از ایشان به نام آیت ا… سید حسین موسوی، بت ساخته‌اند و کتابش را در تیراژ میلیونی چاپ و در کشورهای اسلامی منتشر کردند. البته کتاب‌هایی در ردّ این کتاب نوشته شد و یکی از بهترین کتاب‌ها، توسط یکی از علماء برجسته عربستان سعودی به نام شیخ علی آل محسن نوشته شد که فارغ التحصیل حوزه علمیه قم است و این کتاب، لله، ثم للحقیقة نام دارد و کتاب برگزیده سال و کتاب برگزیده سال ولایت انتخاب شد و به حق هم از میان حدود 15 کتابی که جواب به این کتاب داده شده است، این کتاب، بهترین کتاب است. این کتاب در سایت‌ها مختلف هم آمده است.

 

یک فیلمی از حضرت آیت ا… العظمی سیستانی درست کرده‌اند که وقتی من این فیلم را دیدم، من معتقدم تعابیری که به کار برده‌اند، حتی اراذل و اوباش خیابانی هم این‌چنین تعابیری را نسبت به همدیگر به کار نمی‌برند که اینها نسبت به مراجع شیعه به کار می‌برند.

 

در پاکستان، 3 میلیون طلبه وهابی، برای نشر فرهنگ وهابیت دوره می‌بینند.

 

در افغانستان، 11 هزار مدرسه در سال 1383 برای وهابی‌ها ساخته‌اند که 70 هزار طلبه وهابی، فقط در افغانستان دوره می‌بینند.

 

قبلا یک‌سری از طلبه‌های أهل سنت یا معلمین را از استان‌های شرقی و جنوبی به مدینه منوره می‌بردند و در دانشگاه اسلامی مدینه، آموزش می‌دادند و من با خیلی از این دوره دیده‌ها، از نزدیک آشنا هستم و وقتی دیدند که رفتن اینها به عربستان سعودی، مسئله‌ساز شده است و بعضی از اینها هم لو رفت و برای‌شان مشکل‌ساز شد، أخیراً عربستان سعودی برای اینها در امارات، مدرسه علمیه‌ای با گنجایش 12 هزار طلبه ساخته است! که مرتباً جوانان را از ایران، پاکستان، افغانستان و تاجیکستان به امارات می‌برند و دوره‌هایی را به آنها آموزش می‌دهند و یک ریش وهابی هم برای‌شان درست می‌کنند و پول‌های کلانی در اختیارشان قرار می‌دهند و اینها را برای تبلیغ، به شهرها و روستاها می‌فرستند.

 

خلاصه این‌که دوستان!

 

اسلام به ذات خود ندارد عیبی                          هر عیب که هست، از مسلمانی ماست

 

آبادی میخانه، ز ویرانی ماست                          جمعیت کفر، از پریشانی ماست

 

۹۳/۰۶/۲۲
کـــمیل

نظرات  (۱)

سلام بر شما افسرمجازی جنگ نرم:
مطلب شما درسایت مرکزی کانون وبلاگ نویسان استان لرستان (حرف لر ) با ذکر منبع درج شد .

درصورت به روز رسانی لینک مطالب خود را برای ما ارسال نمایید.
منتظر ارسال مطالب ارزشمند شما و حضور سبز شما هستیم.
در پناه حق باشید...
التماس دعا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی