ثمره سکوت :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

ثمره سکوت

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ب.ظ

شجاع آن نیست در همه جا شمشیر بکشد و درو کند، شجاع، کسی است که به وظیفه خود عمل کند، چه بسا شجاعانی هستند که حاضر به شنیدن یک سخن حق نیستند و طبق مثل معروف که سعدی می گوید: «دو صد من سنگ برمی دارد و طاقت یک سخن نمی آرد.»

روزی پیامبر گرامی (صلی الله علیه وآله) گروهی را دید که بر گرد شخصی جمع شده اند. پرسید: این کیست؟ گفتند: فردی دلاور است که سنگین ترین وزنه ها را برمی دارد. پیامبر در پاسخ فرمود: دلاور کسی است که بر خواسته های نفسانی خود چیره شود.

چه ظلمی بر زهرا آن همسر ویار علی علیه السلام کردند وچه دفاعی از علی علیه السلام کرد اما علی علیه السلام آن مرد میدان جنگ آن حیدر کرار چه سکوتی کرد چه سکوتی این سکوت عالمی را میگریاند اگر انسان ضعیف باشد سکوت کند چون نمیتواند دفاع کند خیلی مرد نیست چون قدرت دفاع ندارد

اما اگر مردی باشد که قدرتی داشته باشد که همه عالم از ضربت شمشیرش بترسندواو از هیچ کس جز خدا نترسد لشگری را تنها به عقب براند 

اما وظیفه داشته باشد سکوت کند وسکوت کند این شجاعت است این مرد میدان است 

درش را آتش زدند ناموسش را سیلی زدند حرمتش را شکستند.......

آری مجسمه شهامت سکوت کرد اما خار در چشم استخوان در گلووخود او از این سکوت به تلخی یاد میکند و آنرا جانکاه و مرارتبار میخواند: 

«و اغضیت علی القذی و شربت علی الشجی و صبرت علی اخذ الکظم و علی امر من طعم العلقم». 

خار در چشمم بود و چشمها را بر هم نهادم، استخوان در گلویم گیر کرده بود و نوشیدم، گلویم فشرده میشد و تلختر از حنظل در کامم ریخته بود و صبر کردم. 

اسلامی که تازه ریشه هایش را در زمین فرو کرده توان تحمل تفرقه بین دو گروه مسلمان را ندارد منافقانی که منتظر بودند تا زهر خود را بریزند اما علی باید سکوت کند تا نام اسلام ودین بماند حسین باید قیام کند تا دین بماندوزینب باید خطبه بخواند تا دین بماند 

مثل دین مثل درختی است که پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله آن را بر زمین کاشت 

علی علیه السلام مواظبت کرد تا ریشه خود را محکم کند 

حسین علیه السلام با خونش آبیاری کرد تا نخشکد وسر افراز بماند

امام باقر وامام صادق علیهما السلام با ایجاد دانشگاه تنومندش کردند شاخ وبرگ اضافی را زدند تا به ثمر دهی برسد

وما منتظریم که آن مهدی موعود ظهور کند تا ثمره این درخت را بچیند وبین همه جهانیان تقسیم کند تا از میوه های این درخت بخورند تا بدانندحکومت دینی والهی چقدر زیباست و چه لذتی دارد 

ما منتظریم منتظر

پس همه به وظیفه خود عمل کردند من وتو هم که منتظریم چه وظیفه ای داریم؟

۹۲/۱۱/۲۶
کـــمیل

نظرات  (۳)

۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۰۳ چفیه های بهشتی
سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید
دوست داشتید تبادل لینک کنیم خبرم کنید
کد لوگوی ما:


درصورت موافقت کد لوگویتان را ارسال نمایید
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام دادا
مطلب باز نشر یافت:
http://www.nobateshoma.ir/?p=16639
نماینده وبلاگهای شهرستان سمنان::امام منجی(عج)
سلام؛
ممنون از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی