سپاه انتقام 5 پاسدار شهید را گرفت :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

سپاه انتقام 5 پاسدار شهید را گرفت

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۳۲ ب.ظ


به گزارش جام نیوز؛

سردار محمدتقی اصانلو اظهار داشت: وضعیت امنیت در منطقه شمالغرب قابل قبول است به نحوی که از شهریور سال 90 تاکنون یک مورد امنیتی نداشته‌ایم.وی دلیل این مسئله را حضور و مشارکت مردم در تمامی صحنه‌های مختلف دانست و گفت: مردم از مولفه‌های تاثیرگذار در برقراری و حفظ امنیت پایدار هستند که خوشبختانه مردم این مناطق به دلیل اینکه نظام را از عمق دل دوست دارند، اجازه ورود و دخالت به ضدانقلاب را نخواهند داد. فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در این منطقه ید واحدی هستند که هر گونه تهدید ضدانقلاب را با پاسخی دندان‌شکن جواب می‌دهند و این همان چیزی است که جرأت ایجاد ناامنی در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان را از ضدانقلاب گرفته است. وی با یادآوری حادثه شهرستان بانه و شهادت 5 تن از پاسداران این شهرستان در درگیری با ضدانقلاب، گفت: ما بلافاصله بعد از آن قضیه پاسخ کوبنده‌ای به آنها دادیم به نحوی که تاوان شهادت پاسداران را از این اجیرشده‌های استکبار گرفتیم. فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا افزود: مردم استان‌های کردستان و آذربایجان غربی به نحوی عمل می‌کنند که ضدانقلاب جرأت تردد به روستاهای مرزی به خود نمی‌دهد چرا که می‌داند مردم با آنها مقابله خواهند کرد.

 فارس نوشت: سردار اصانلو در پاسخ به این سوال که سپاه با گروه‌های تکفیری که قصد ایجاد اخلال در منطقه را داشته باشند چگونه برخورد می‌کند؟، گفت: مقابله با این گروه‌ها نیازی به دخالت سپاه ندارد چرا که آنها در حدی نیستند که سپاه با آنها درگیر شود.

 وی این گروه‌ها را ساخته دست استکبار خواند و گفت: هر گروهی که از بین می‌رود، آنها گروه دیگری را علیه نظام اسلامی ما علم کرده و در این مسیر سرمایه‌گذاری می‌کنند تا به خواسته‌هایشان در زمینه ضربه به نظام اسلامی برسند.

 سردار اصانلو گفت: این گروه‌ها هم به روش خودشان پاسخ می‌گیرند، 5 هزار روحانی اهل سنت کردستان و آذربایجان غربی مصمم در برخورد با این گروه‌ها هستند و قطعا علمای دین جواب اقدامات این گروه‌های تکفیری را خواهند داد.

۹۲/۱۱/۰۶
کـــمیل

نظرات  (۳)

۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۳ پایگاه فرهنگی مذهبی جنگ و زن
سلام با افتخار لینک شدید
سلام
شما با افتخار لینک شدید و همچنین لوگوی شما رو درج کردیم
اینم کد لوگوی ما


یاعلی
سلام همشهری عزیز ارزشی نویس
خوشحالم که در این عرصه داری خیلی قوی کار میکنی انشاالله و لطف شهدا کارت رو با قدرت بیشتری ادامه بدی
منم 2تا وب دارم که حدود دوساله رو اینmohebin14masom.blogfa.comکار میکنم و چند ماهی میشه که روی یه وب جدید با ادرسbasirat598.irکار میکنم خوشحال میشم به من هم سر بزنید
مایل بودید تبادل لینک یا لوگو کنیم
منتظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی