چت کردن :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

چت کردن

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹ ب.ظ

اسم خودش که نمی دونستم ولی اسم کاربریش فلفل نمکی بود.دختر بود یا بسر؟الله واعلم.پرسیدم:چرا میای اینجا؟ 

گفت:تنهام

گفتم:یعنی بنظرت ازاینجا میشه یه دوست همه چی تموم که بی کس حداقل منطقی پیدا کنی؟

گفت:تو چیکار داری الان همه چت میکنن مثل اینکه حالیت نیست؟از کدوم روستا اومدی؟

گفتم منم یه نسل سومی ام

گفت بعیده اگه راست بگی.

بس خودتم میدونی اینجا اولین معیار بی صداقتیه!

خسته شده بود حرفام به مذاقش نمی چسبید کلافه بود و فقط دنبال یه دوست از هرجنسی........

گفتم قران میگه" با ادمی که نقاط منفی خودش رو مثبت میبینه چه میشه کرد؟ هرچی بهش بگی نمی فهمه راهنمایی کردن اینا اینقد سخته که خدا به بیغمبرش میگه یه وقت از غصه نمیری"فاطر/8

همش 18 سالش بود که اظهار تنهایی و بی کسی وبن بست می کرد.

ادامه داد: این حرفا چیه تو نمی فهمی من چی میکشم کاش یکی پیدا می شد منو بفهمه.

گفتم فقط یکی رو میشناسم."خدا".ق/16

گفتم حالا بگو از چی اینقدر مینالی؟گفت 16ساله بودم که زنگ زد ودوست شدیم وعاشق شدم.

گفتم خدا میگه:"اگه تو به من زنگ بزنی زمینه رابطمون میشه ومنم زنگ میزنم چه معشوق عاشقیه خدای مهربون".بقره/152

گفتم چرا ادامه میدی؟

گفت:تقصیر مسئولهاخب اگه این چت رومهارو نزارن منم نمیام خب.

گفتم قران میگه:"این بهونست اگه شرایط عوض بشه منم ادم بهتری میشم. با این روحیه فقط بدتر میشیم"فاطر/42

اصلا قشنگ نیست همه بد باشن وتو خوب؟ادم حال میکنه برا اینجور انسان که نه فرشته ای.خدا حفظش کنه.

گفت اره اما باورم نمیشه بعد این همه صداقت من واین همه سال ولم کرده وخطشو عوض کرده.

قران میگه:"برو خدارو شکر کن که فقط بی محلی کرده قیامت میخای چیکارکنی که همه دوستا با هم دشمنن الا یه عده از ما بهترون ها؟"زخرف/67

گفت بدجور دلمو سوزونده

گفتم قران میگه" حالا اگه قرار باشه خدا دلتو بسوزونه چه حالی میشی؟جهنمی ها حالشون اینجوریه"6و7همزه

گفت خدایااااااااااااااااااا خستم.

گفتم قران میگه":تو فقط بگو خدا وتا اخرش وایسا.اونوقته که فرشته ها میان بیشت باکلی بشارت و مژده"فصلت/30

گفت سختمه.................

گفتم قران میگه:" قبول داری ادم به هرچی بیشتر دل ببنده موقع از دست دادنش بیشتر ناراحت میشه؟بس فقط دلبسته خدا باش چون: کل شی هالک الا وجهه"قصص/88

گفت:چیکار کنم؟

گفتم قران میگه:" اگه میخای کمتر از اشفتگتگی و سردرگمی رنج ببری هر وقت فهمیدی یه چیزی حقه ودرسته باشجاعت قبول کن"ق/55

گفت اگه نیام چت روم.........

مکث کرد منتظر بودم چند دقیقه ای کذشت.

خدا منو میبخشه؟ بخدا من نمیدونستم

گفتم قران میگه:"هروقت اشتباه کردی توجیه نکه زود از خدا معذرت خواهی کن خدا مهربونه"قصص/16

گفت دیگه نمیام.

دیگه اسمش از تو لیست 195نفره ی چت روم حذف شد.196نفر شد 195 نفر...............خدایا شکرت.

تو دلم گفتم قران میگه:" تا جایی که میشه نهی از منکر رو تو یه فضای عاطفی و احساسی مطرح کن خیلی تاثیر گذارتره"قصص/9


۹۲/۱۰/۲۸
اسماء سلیمانی

نظرات  (۴)

خیلی مطلب عالی بود
یا الله
در سایت "حرف لر "منتشر شد....
سلام به شما.بازم شرمنده اگه میشه لوگومو عوض کنید.به خدا بعضی پدر مارو دراوردن هی مجبورم لوگو عوض کنم یا علی .اطلاع بدید....اینم کد:::::

۲۹ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۸ سایت جامع ثقلین
با عرض سلام و خداقوت
لینک سربداران در صفحه ی اصلی ثقلین درج شد .
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی