احمدی نژاد: آماده “مناظره‌ای” صریح، اصولی و روشنگر هستم :: سربداران 313

سربداران 313

سربداران 313
برخی از پیامک های شما:
سلام بر سربازان مجازی ایران.من تمام دوستامو با شما اشنا میکنم تا از مطالب مفیدتون بهره مند بشوند و بدونند ماهواره چطور فرهنگمونو میگیره تلاش شما برای آگاه سازی مردم ستودنیه .به امید جهانی شدن سربداران.(مهتاب)
[7975***0936]
**********
درود خدا برشما جوانان ارزش ی نویس . وبتون واقعا روی من تاثیر گذاشته خدا اجرتون بده که چشمای منو باز نمودید و به من کمک کردید (شاکری)
[2589***0912]
**********
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و نویسندگان ازرشی . و با ارزوی قبولی طاعات و عبادتون . الحق وبسایت مفیدی دارید و انشالله پیروز و سربلند باشید (نادعلیپور)
[4851***0930]
**********
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت پایگاه فرهنگی مذهبی سربداران ، وبسایت بسیارعالی و اموزنده و دشمن شکن دارید فقط خیلی دیر مطالبتون به روز میشه چرا؟(محمدی)
[5123***0936]
**********
درودخدا بر تو ای مدیریت گرامی آقای مقدسی و نویسندگان محترم خانوم سلیمانی و اقای محمدی خدا اجرتون بده چنین وبهایی در دنیای مجازی واقعا تاثیر گذار و دشمن شکن هست امیداوارم به هدفتون برسید (مرتضی ذالفقار)
[9857***0912]
**********
سلام . به نظر من وبلاگ سربداران از نظر مطالب خوبه گرافیگ هم بد نیست (موسوی)
[3695***0930]
**********
درود خدا بر شما . مطالب سربداران خوبه اما اگر به هاست تبدیل کنید و از وبلاگ بردارید و فقط روی مطالب ناب کار نکنید مثلا ویدیو اهنگ مداحی زیارت از این ها هم در وبتون قرار بدید اگر این کاروکنید هیچ فک نکنم در این دنیای مجازی چنین وبسایت وجود داشته باشه البته از روی مطالب شما میگم(حیدری)
[9189***0912]
**********
سلام علیکم . اللهم عجل لولیک الفرج .... بابا دمت گرم گل کاشته اید (حسینی)
[8659***0918]
**********
نویسندگان
پیوندها
لوگو دوستان
لوگو و بنر سربداران
سربداران313رادنبال کنید

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق کشورمان طی نامه‌ای، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را به مناظره دعوت کرد.

متن نامه رئیس‌جمهور سابق کشورمان به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حسن روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و خدمتگزاران دلسوز در سراسر کشور، با آنکه اینجانب حتی پس از شنیدن گزارش چند روز گذشته شما که بر "پایه" انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود ـ به اقتضای مصالح کشور بنا بر سکوت داشته و دارم، لکن به احترام تقاضاهای بیشمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحبنظران سیاسی و اقتصادی، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت نمایم تا در فضایی کاملا دوستانه و صمیمانه، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی ابهامات را رفع و حقایق ناب را آنطور که هست مورد تصدیق و تأکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر رو به جلوی کشور دریغ نشود.

اینجانب با تأکید مجدد بر لزوم تحکیم دوستی‌ها و حفظ وحدت و همدلی به ویژه در شرایط کنونی، این روشنگری را از جهت پاسداشت تلاش‌های گسترده صادقانه و کم‌نظیر همکاران و کارکنان دولت در سراسر کشور و نیز قشر وسیعی از فعالان عرصه خدمت در بخش خصوصی وظیفه خود می‌دانم چرا که بار مسئولیت پیشرفت آتی ایران عزیز عمدتاً و همچنان بر دوش این عزیزان خواهد بود. بدیهی است که جفا بر این خیل عظیم می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را متوجه کشور نماید.

خدا را شاهد می‌گیرم که این دعوت نه بر اساس یکحس شخصی، بلکه بر مبنای احساس تکلیف دینی و ملی صورت می‌گیرد وگرنه اینجانب و همکارانم در طول هشت سال مسئولیت خود زمانی که در عین تحمل بار سنگین خدمات کم‌سابقه در جای جای میهن اسلامی، به موازات دشمنی‌های بیگانگان، حجم کم‌نظیر ناملایمات و بی‌مهری‌های برخی در داخل را به عشق ملت بزرگ ایران به جان پذیرفتیم، امتحان خود را به نیکی پس داده‌ایم.

همچنین در امر انتخابات اخیر ریاست جمهوری، در شرایطی که دولت دهم در فقدان نماینده‌ای از خود در رقابت انتخاباتی و مالا پاسخگویی ـ آماج حجم سنگین و گسترده‌ای از اتهامات و انتقادات ناروا بود ـ به خوبی و شایستگی به وظیفه شرعی و قانونی خود در صیانت از آرا مردم عمل کرد و با برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم ظرفیت بالای خود را به ظهور رساند. علاوه بر ضرورت حمایت و دفاع از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مخلص و سخت‌کوش کشور در همه حوزه‌ها و قوه‌ها، چیزی که موجب مزید نگرانی شده این است که نادیده انگاشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و داشتن برآوردهای ناصحیح و آمارهای نادرست از وضعیت کشور چه بسا به تصمیم‌سازی‌های ناصواب در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی داخلی و بین‌المللی و تضعیف امید و نشاط ملی بینجامد.

از این رو با تأکید مجدد بر این دعوت به عنوان قطره‌ای از اقیانوس ملت ایران، آمادگی دارم که همه توان و تجربه خود را برای تسهیل و پیشبرد امور در خدمت دولت قرار دهم.

۹۲/۰۹/۱۲
کـــمیل

نظرات  (۸)

۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۶ زائر باران
سلام بزرگوار
ممنون از حضور شما در همسفر عشق.
با اجازه این مطلبتان را در لینک روزانه قرار خواهم داد.
یاحق
۱۴ آذر ۹۲ ، ۰۹:۵۹ زائر باران
سلام
ممنون بابت حضور شما.
این مطلب با اجازه شما در پیوند های روزانه ام لینک شد.
۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۳:۴۰ محمد کیوان
من می دانم. . .

که پس از این همه شکست و تنهایی

و همراه این همه بن بست و درگیری،

کسی که راه تو را در پیش گرفت

و به سوی تو کوچ کرد،

زود به تو می رسد و راهش نزدیک است؛

« أن راحل الیک قریب المسافة »

و فقط این راه برای آنهایی است که کوچ کرده اند

و مهاجر هستند نه مسافر

رفته اند که بروند نه این که دوباره بازگردند.



بشنو از نی "علی صفایی حائری"
سلام با دل نوشته ی این حقیر به روزم و منتظر حضور سبزتان .
یاعلی
مطلبتون رو نصفه خوندم .....شاید این کار نسبتا درست باشه و برای رفع اتهام ولی این کار اتحادی رو که به احترام اقا بین این دو حزب بوجود اومده خدشه دار میکنه....امیدوارم اقای احمدی نژاد تجدید نظر کنند.
سلام..
مناظره ی جالبی خواهد شد، مطمئنا قبول نخواهد کرد و فکر هم نمیکنم به صلاح باشد در حال حاضر..
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۶:۲۳ مهدی دوست محمدیان
سلام...
نفهمیدم سه رکعت خوندم یا چهار رکعت...!!!!
منتظر بازدید و دیدگاه های ارزشمندتون هستم. یا علی مدد
سلام....

ملخ ها در شهر.....

http://zareh.blog.ir/post/236
سلام، با تشکر از شما

"احمدی نژاد: آماده “مناظره‌ای” صریح، اصولی و روشنگر هستم"

با آدرس: http://www.nobateshoma.ir/?p=12335

در سایت جامع وبلاگ نویسان استان سمنان انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت نوبت شما: افشاگری معنادار روزنامه «لس آنجلس تایمز»: تحریم بیشتر ایران امکان‌پذیر نبود/ اگر توافق ژنو را انجام نمی‌دادیم، دیگر قادر نبودیم همه را در کنار خود حفظ کنیم؛ آن‌وقت تحریم‌ها شروع به تضعیف شدن می‌کرد

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی